4

نصب تجهیزات کنترل آلاینده صنایع بزرگ با همکاری برق منطقه ای یزد

  • کد خبر : 31462
  • 10 شهریور 1399 - 11:22
نصب تجهیزات کنترل آلاینده صنایع بزرگ با همکاری برق منطقه ای یزد
نيره پورملائي مديركل حفاظت محيط زيست استان نيز ضمن قدرداني از همكاري مناسب شركت برق منطقه اي يزد در نصب تجهيزات مذكور، نصب اين تجهيزات را در راستاي كنترل آلاينده هاي صنايع بزرگ استان و تامين سلامت مردم امري ضروري دانست و آمادگي خود را جهت همكاري با شركت برق منطقه اي يزد در انجام وظايف قانوني اعلام كرد.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان به همراه مدیرعامل و مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه ای یزد از تاسیسات این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، با توجه به عقد تفاهم نامه بین این شرکت و اداره کل حفاظت محیط زیست استان در خصوص نصب دوربین های پایش آلاینده های محیطی در برخی از تاسیسات شرکت، مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد، از محل نصب این تجهیزات بازدید کرده و در جریان روند اجرای پروژه های مذکور قرار گرفتند.

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد در این بازدید بر ضرورت ایجاد تعامل سازنده بین دستگاه های اجرایی استان به ویژه اداره کل محیط زیست به منظور بهره مندی از امکانات دولتی موجود در جهت ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم و تامین نیازهای حفاظتی، فنی و اداری طرفین در چهارچوب ضوابط و مقررات تأکید کرد.
نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز ضمن قدردانی از همکاری مناسب شرکت برق منطقه ای یزد در نصب تجهیزات مذکور، نصب این تجهیزات را در راستای کنترل آلاینده های صنایع بزرگ استان و تامین سلامت مردم امری ضروری دانست و آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت برق منطقه ای یزد در انجام وظایف قانونی اعلام کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=31462

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.