3

نصب دستگاه تصفیه شیمیایی روغن در نیروگاه نکا

  • کد خبر : 30959
  • 30 مرداد 1399 - 21:13
نصب دستگاه تصفیه شیمیایی روغن در نیروگاه نکا
مدیراجرایی شرکت دانش بنیان نیرونماد درحاشیه راه اندازی این دستگاه در نیروگاه شهید سلیمی نکا با اعلام این خبر گفت: دستگاه مربوطه قابلیت تصفیه شیمیایی ۶ هزارلیتر روغن در ساعت را داراست.

با ساخت دستگاه تصفیه شیمیایی روغن ترانسفورماتور، ایران جزء پنج کشور دارای این فناوری در جهان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران،مدیراجرایی شرکت دانش بنیان نیرونماد درحاشیه راه اندازی این دستگاه در نیروگاه شهید سلیمی نکا با اعلام این خبر گفت: دستگاه مربوطه قابلیت تصفیه شیمیایی ۶ هزارلیتر روغن در ساعت را داراست.

قدریان با اشاره به ساخت دستگاه تصفیه شیمیایی روغن ترانسفورماتور برای نخستین بار توسط یک شرکت در قاره آسیا افزود: هم اکنون شرکت دانش بنیان نیرونماد، این دستگاه را در ۵ ابعاد با ظرفیت‌های مختلف تولید می‌کند.

نیروگاهیان

مدیراجرایی شرکت دانش بنیان نیرونماد، کاهش اسیدیته، بهبود کشش بین سطحی روغن و از بین بردن آلودگی روغن‌های ترانسفورماتور را از جمله مزایای این دستگاه برشمرد.

نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا هم با بیان اینکه این نیروگاه دارای ۴ ترانسفورماتور اصلی و یک ترانسفورماتور جایگزین است گفت: پیش از این برای تعویض روغن ترانسفورماتورها، نیازمند ۵۰ میلیاردتومان اعتبار بوده، اما با استفاده از این روش فقط ۲ میلیاردتومان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=30959

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.