9

نصب ۳ هزار پلمب ضد سرقت بر روی ترانس‌های برق فریدن

  • کد خبر : 26557
  • 18 خرداد 1399 - 15:56
نصب ۳ هزار پلمب ضد سرقت بر روی ترانس‌های برق فریدن
علی محمدی  اظهار داشت: در راستای تعمیرات شبکه‌های برق در سطح شهرستان فریدن اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس بهره برداری امور برق شهرستان فریدن گفت: حدود ۳ هزار پلمب ضد سرقت بر روی ترانس‌های برق به منظور پیشگیری از سرقت نصب شد که تأثیر بسزایی در کاهش سرقت ترانسها در سال گذشته داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار مهر،علی محمدی  اظهار داشت: در راستای تعمیرات شبکه‌های برق در سطح شهرستان فریدن اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط پرسنل عملیات و اتفاقات و پیمانکاران اجرایی امور در سال ۹۸ بیش از ۱۱۵ کیلومتر از شبکه‌های ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف سطح شهرستان تعمیر و اصلاح شدند.

رئیس بهره برداری امور برق شهرستان فریدن افزود: حدود سه هزار پلمب ضد سرقت بر روی ترانس‌های برق به منظور پیشگیری از سرقت نصب شد که تأثیر بسزایی در کاهش سرقت ترانس‌ها در سال گذشته داشته است.

نیروگاهیان

وی خاطر نشان کرد: شاخه‌بری اشجار از اطراف شبکه‌ها، تعمیرات روشنایی معابر و بارگیری و تنظیم بار شبکه‌های برق نیز بخش دیگری از اقدامات امور برق شهرستان فریدن است که در سالی که گذشت با هدف تأمین برق پایدار و مطمئن جهت شهروندان معزز اجرایی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26557

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.