3

نصب ۶۱۹ دستگاه کنتور هوشمند برق در شهرستان دامغان

  • کد خبر : 6401
  • 01 مرداد 1398 - 16:58
نصب ۶۱۹ دستگاه کنتور هوشمند برق در شهرستان دامغان

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از نصب ۶۱۹ دستگاه کنتور هوشمند در راستای طرح فراسامانه اندازه‌گیری و مدیریت انرژی (فهام) در این شهرستان خبر داد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “سید محمد حسین ترابی” گفت: از ابتدای امسال تاکنون فعالیت‌های مناسبی در زمینه هوشمندسازی شبکه، اصلاح و بهینه‌سازی، توسعه و احداث، افزایش ظرفیت پست‌های برق […]

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از نصب ۶۱۹ دستگاه کنتور هوشمند در راستای طرح فراسامانه اندازه‌گیری و مدیریت انرژی (فهام) در این شهرستان خبر داد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “سید محمد حسین ترابی” گفت: از ابتدای امسال تاکنون فعالیت‌های مناسبی در زمینه هوشمندسازی شبکه، اصلاح و بهینه‌سازی، توسعه و احداث، افزایش ظرفیت پست‌های برق و احداث کابل خودنگهدار در این شهرستان انجام شده است.
وی افزود: به‌منظور تغذیه برق متقاضیان جدید، هفت ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت یک‌هزار و ۳۵۰ کیلوولت آمپر نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی بیان داشت: برای ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق‌رسانی، طرح بهسازی چهار هزار و ۷۰۰ متر از شبکه‌های توزیع برق این شهرستان از آغاز سال جاری تاکنون انجام شده است.
ترابی یادآور شد: بهسازی و جابه‌جایی پست عمومی روستای دشتبو، اصلاح فیدر ۲۰ کیلوولت جاده اگره در محور دامغان-ساری و همچنین بهینه‌سازی فیدر جاوید در محور دامغان- شاهرود، از جمله اقدامات صورت گرفته در سه ماهه نخست امسال به شمار می‌آید.
مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با اعلام این که ۲۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی در مدت زمان قید شده اجرا و به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال در جهت اجرایی کردن این تعداد از ‌پروژه‌ها هزینه شده است.
وی اضافه کرد: تامین برق ایستگاه گاز در بخش آباد، بهسازی قسمتی از شبکه روستای تویه دروار و اصلاح فاز دوم فیدر جاوید، به‌عنوان مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در سه ماهه دوم امسال محسوب می‌شود.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6401

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.