5

نصب ۱۰هزار کنتور برق هوشمند فهام در استان فارس تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 7449
  • 30 شهریور 1398 - 15:19
نصب ۱۰هزار کنتور برق هوشمند فهام در استان فارس تا پایان سال جاری

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از برنامه‌ریزی برای نصب ۱۰ هزار کنتور هوشمند فهام برای مشترکان دیماندی و چاه‌های کشاورزی برقی استان تا پایان سال جاری خبر داد. به‌گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “مهدی طالبی” با بیان این که از این تعداد ۴۸۰۰ دستگاه مربوط به […]

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از برنامه‌ریزی برای نصب ۱۰ هزار کنتور هوشمند فهام برای مشترکان دیماندی و چاه‌های کشاورزی برقی استان تا پایان سال جاری خبر داد.
به‌گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “مهدی طالبی” با بیان این که از این تعداد ۴۸۰۰ دستگاه مربوط به بخش کشاورزی است و با این روش، کنترل و نظارت بر مصرف چاه‌های کشاورزی افزایش می‌یابد، گفت: توسعه سامانه هوشمند شبکه برق، با اولویت استقرار سیستم قرائت از راه دور برای همه مشترکان به‌ویژه مشترکان بخش کشاورزی اعم از دیماندی و غیر دیماندی تحقق می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه در پنج ماهه اول سال جاری ۴۵۰۰ دستگاه کنتور با هزینه‌ای بالغ‌‌ بر ۱۱۰ میلیارد ریال نصب شده است، تصریح کرد: تا پایان امسال ۱۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند دیگر، ویژه مشترکان دیماندی در استان نصب خواهد شد.
طالبی با بیان اینکه ۷۰ درصد از این کنتورها به‌صورت آنلاین قرائت و بر اساس آن قبض پیامکی صادر و ارسال خواهد شد، گفت: ارتقای بهره‌وری، کاهش تلفات انرژی و فراهم کردن بستر مناسب جهت مدیریت بار و مصرف مشترکان برق از مهم‌ترین قابلیت‌های این طرح است.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، کاهش تلفات غیرفنی در شبکه‌های برق، مدیریت تقاضا از طریق تشویق آنها به کاهش مصرف، مدیریت تقاضا از طریق محدودسازی دیماند، قطع برق مشترکان خاص در شرایط بحرانی شبکه‌های توزیع، قرائت خودکار و قطع و وصل از راه‌دور کنتورها، از دیگر مزیت‌های اجرای طرح فهام است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7449

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.