7

نصب ۶۷ دستگاه کنتور هوشمند برق در گرمسار

  • کد خبر : 13110
  • 12 دی 1398 - 15:04
نصب ۶۷ دستگاه کنتور هوشمند برق در گرمسار

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از نصب ۶۷ دستگاه کنتور هوشمند برق در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری فارس ،ذبیح‌الله احمدی در سمنان از نصب ۶۷ دستگاه کنتور هوشمند جدید در راستای طرح فراسامانه اندازه‌گیری و مدیریت انرژی فهام در شهرستان گرمسار خبر داد. وی گفت: از ابتدای […]

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از نصب ۶۷ دستگاه کنتور هوشمند برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری فارس ،ذبیح‌الله احمدی در سمنان از نصب ۶۷ دستگاه کنتور هوشمند جدید در راستای طرح فراسامانه اندازه‌گیری و مدیریت انرژی فهام در شهرستان گرمسار خبر داد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه‌های هوشمندسازی شبکه، اصلاح و بهینه‌سازی، توسعه و احداث، افـزایش ظرفیـت پست‌های برق و احداث کابل خودنگهدار انجام شدهاست.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با اشاره به این‌که سه هزار و ۱۲۴ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در این شهرستان احداث شده است، بیان کرد: توسعه یک‌هزار و ۶۹۲ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی ازجمله اقدامات صورت‌گرفته در ارائه خدمات به مشترکان به شمار می‌رود.

احمدی با بیان این‌که نصب ۲۴ ایستگاه هوایی توزیع برق جهت تغذیه برق مشترکان با ظرفیت هفت هزار و ۳۱۵ کیلوولت آمپر در ۶ ماه ابتدایی امسال به انجام رسیده است، تصریح کرد: هم‌اینک ظرفیت پست‌های توزیع برق این شهرستان ۳۳۸ هزار و ۹۲۰ کیلوولت آمپر است.

وی با بیان این‌که در راستای بهره‌گیری از کابل خودنگهدار، مقدار ۶ هزار و ۹۵۶ متر شبکه احداث شده است، اضافه کرد: بهینه‌سازی ۱۰ هزار و ۵۰۳ متر شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف، از دیگر فعالیت‌های اجرایی‌شده محسوب می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: به‌منظور عملیاتی شدن این طرح‌ها، مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۲ میلیون ریال در ۶ ماه نخست امسال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13110

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.