8

نقص فنی در پست ۲۳۰ کیلوولت اسپکه

  • کد خبر : 27066
  • 26 خرداد 1399 - 13:13
نقص فنی در پست ۲۳۰ کیلوولت اسپکه
به دليل نقص فني ايجاد شده در ترانسفورماتور قدرت پست ٢٣٠كيلوولت اسپكه و ايجاد افت ولتاژ و نوسانات برق در مناطق اسپكه، مسكوتان، فنوج، لاشار، بهشت آباد و چاه علي؛ حمل ترانسفورماتور جديد و تعويض ترانسفورماتور معيوب به صورت جدي و شبانه روزي توسط گروه هاي فني و تعميراتي مستقر در منطقه در مدت بيست روز آتي انجام خواهد شد.

شهروندان در مصرف برق صرفه جویی کنید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان، شرکت سهامی برق منطقه ای استان اعلام کرد؛ به دلیل نقص فنی ایجاد شده در ترانسفورماتور قدرت پست ٢٣٠کیلوولت اسپکه و ایجاد افت ولتاژ و نوسانات برق در مناطق اسپکه، مسکوتان، فنوج، لاشار، بهشت آباد و چاه علی؛ حمل ترانسفورماتور جدید و تعویض ترانسفورماتور معیوب به صورت جدی و شبانه روزی توسط گروه های فنی و تعمیراتی مستقر در منطقه در مدت بیست روز آتی انجام خواهد شد.

نیروگاهیان

از شهروندان محترم ساکن در آن مناطق، خواسته شده است، ضمن صبوری با توجه به شرایط ایجاد شده، برای مدیریت مصرف برق به خصوص در ساعات اوج مصرف (١٢ الی ١٧) از وسایل پرمصرف در این ساعات استفاده نکنند تا امکان تامین برق مطمئن و پایدار برای تمام خانواده ها در این مناطق میسر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27066

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.