3

نماینده عراقی: آمریکا مانع توسعه شبکه برق عراق می‌شود

  • کد خبر : 29885
  • 09 مرداد 1399 - 12:19
نماینده عراقی: آمریکا مانع توسعه شبکه برق عراق می‌شود
واشنگتن خواهان این است تا به تنهایی بحران کمبود برق در عراق را در دست گیرد و این در حالی است که شرکت‌های آلمانی در این کار موفق عمل کرده‌اند و باید از آن‌ها کمک خواست.

«نعیم العبودی» نماینده عضو ائتلاف فتح پارلمان عراق گفت که آمریکا پرونده توسعه خطوط برقی عراق را در دست گرفته و مانع از پیشرفت آن می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از سرویس رجمه شفقنا، العبودی در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی گفت که مسأله برق در عراق به یک تصمیم سیاسی وابسته است و دولت آمریکا مانع از عقد قراردادهای برق از سوی دولت عراق با کشورهایی چون روسیه و چین می‌شود.

به گفته این نماینده عراقی، واشنگتن خواهان این است تا به تنهایی بحران کمبود برق در عراق را در دست گیرد و این در حالی است که شرکت‌های آلمانی در این کار موفق عمل کرده‌اند و باید از آن‌ها کمک خواست.

او همچنین ارتباط شبکه برقی عراق به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را جدی ندانست و گفت که این موضوع بیشتر یک تبلیغات سیاسی است.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29885

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.