3

نمایندگان مجلس برای بروزرسانی زیرساخت‌های پوسیده برق‌رسانی گیلان چه کردند؟!

  • کد خبر : 15675
  • 04 بهمن 1398 - 11:09
نمایندگان مجلس برای بروزرسانی زیرساخت‌های پوسیده برق‌رسانی گیلان چه کردند؟!

در شرایطی که تا عصر روز جمعه بارش برف در نقاط مختلف گیلان آغاز خواهد شد، می‌توان گفت پس از خسارات وارد شده به شبکه برق گیلان در برف سال ۹۵ هیچ اقدام ویژه‌ای برای به‌روزرسانی شبکه انتقال و توزیع برق در استان صورت نپذیرفته است.   بیشتر بخوانید افتتاح ۳۸۴ پروژه تامین برق گیلان […]

در شرایطی که تا عصر روز جمعه بارش برف در نقاط مختلف گیلان آغاز خواهد شد، می‌توان گفت پس از خسارات وارد شده به شبکه برق گیلان در برف سال ۹۵ هیچ اقدام ویژه‌ای برای به‌روزرسانی شبکه انتقال و توزیع برق در استان صورت نپذیرفته است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش رشت۲۰،نکته قابل‌تأمل آنکه حدود یک سال قبل بحث ایجاد تغییرات در رأس شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان آغاز شده بود که هنوز هم به نتیجه نرسیده و مشخص نیست سرانجام آن چه خواهد بود. آن‌هم در شرایطی که دیگر حتی خواجه حافظ شیرازی هم از گزینه‌های نهایی تصدی بر شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان مطلع هستند!

موضوع دیگر آنکه انتظار می‌رفت در این مدت نمایندگان مجلس اقدامی ویژه برای پیشرفت در به‌روزرسانی زیرساخت‌های پوسیده برق‌رسانی در گیلان انجام نداده‌اند. آن‌هم در شرایطی که برای جلوگیری از خسارات احتمالی و مجدد گام‌هایی مؤثر در این زمینه برداشته شود.

حال اما در آستانه سومین بارش برف در استان و اولین بارش برف در رشت به آسمان نگریست و آرزو کرد تا شدت بارش برف چندان زیاد نبوده تا خساراتی جدید به این زیرساخت‌های پوسیده و ملزم به به‌روزرسانی و تعویض، وارد نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15675

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.