2

نوجوان کرمانی موفق به ساخت دستگاه شستشوی شبکه برق شد

  • کد خبر : 10249
  • 14 آذر 1398 - 20:21
نوجوان کرمانی موفق به ساخت دستگاه شستشوی شبکه برق شد

سالاری با اشاره به اینکه در مرحله کشوری اولین جشنواره ملی ایده بازار و ساخت پروژه ها و دستاوردهای فناورانه و خلاقانه موفق به کسب رتبه نخست شده؛ توضیحاتی داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری شبستان، امیرحسین سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، با اشاره به اینکه در مرحله کشوری اولین […]

سالاری با اشاره به اینکه در مرحله کشوری اولین جشنواره ملی ایده بازار و ساخت پروژه ها و دستاوردهای فناورانه و خلاقانه موفق به کسب رتبه نخست شده؛ توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری شبستان، امیرحسین سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، با اشاره به اینکه در مرحله کشوری اولین جشنواره ملی ایده بازار و ساخت پروژه ها و دستاوردهای فناورانه و خلاقانه موفق به کسب رتبه نخست شده؛ توضیحاتی داد.

وی گفت: باتوجه به اینکه پیش از این هیچ راه حل مناسبی در ایران و کشورهای پیشرفته برای شستشوی شبکه برق وجود نداشت؛ به فکر طراحی دستگاه شستشوی شبکه برق افتادم.

سالاری ادامه داد: عدم شستشو باعث گرفتن جان هزاران نفر و بی سرپرست شدن خانواده های بسیاری شده بود و از طرفی باعث از بین رفتن ادوات شبکه توزیع و انتقال برق می شد.

وی با بیان اینکه دستگاه اختراع شده توسط بنده به صورت اتوماتیک به امر شستشو می پردازد؛ اظهار داشت: این دستگاه یک دهم هزینه های قبلی و از طرفی مادام العمر است.

این مخترع نوجوان کرمانی با افزودن این مطلب که ۵ میلیون تومان برای ساخت این دستگاه هزینه کردم؛ قیمت آن را برای مشتری بین ۳۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اعلام کرد.

وی که دانشجوی ترم اول رشته برق در دانشکده شهید چمران کرمان است؛ افزود: این اختراع به وزارت علوم راه یافته و حضور در جشنواره کشوری خوارزمی داشته و دو هفته پیش در مازندان رتبه اول جشنواره ایده بازار را کسب کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10249

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.