3
معاون حفاظت فیزیکی شرکت توانیر:

نگهداری از تجهیزات و تأسیسات صنعت برق نیازمند سیستم‌های نوین حفاظتی است

  • کد خبر : 96828
  • 23 بهمن 1401 - 14:10
نگهداری از تجهیزات و تأسیسات صنعت برق نیازمند سیستم‌های نوین حفاظتی است
روح الله زمانی صفت در کارگروه آموزشی حفاطت فیزیکی وزارت نیرو ،دفتر مرکزی حراست توانیر و دفاتر حراست شرکتهای زیر‌مجموعه تصریح کرد‌: صنعت برق از صنایع زیربنایی و حساس کشور است و مسئولیت نگهبان‌ها و نیروهای حفاظت فیزیکی این مجموعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون حفاظت فیزیکی دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر گفت: نگهداری از تجهیزات و تأسیسات صنعت برق به دلیل تعدد بسیار و وسعت پراگندگی مکانی نیازمند به کار‌گیری سیستم‌های نوین حفاظتی است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، روح الله زمانی صفت در کارگروه آموزشی حفاطت فیزیکی وزارت نیرو ،دفتر مرکزی حراست توانیر و دفاتر حراست شرکتهای زیر‌مجموعه تصریح کرد‌: صنعت برق از صنایع زیربنایی و حساس کشور است و مسئولیت نگهبان‌ها و نیروهای حفاظت فیزیکی این مجموعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ضمن تشریح دستورالعمل شناسایی محیطی وزارت نیرو گفت: نگهبان‌ها باید نظم و انضباط واجرای دقیق مقررات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

 

نیروگاهیان

معاون حفاظت فیزیکی و حفاظت هوشمند فتر مرکزی حراست شرکت توانیر بیان کرد: طرح‌های اجرا شده در صنعت برق در خصوص هوشمند سازی و حفاظت از تأسیسات برق بسیار قابل توجه و پر‌اهمیّت است.

وی گفت: تجهیزات و تأسیسات صنعت برق از لحاظ حجم و ابعاد، بسیار بزرگ بوده و با توجه به وسعت و گستردگی این تأسیسات و پراکندگی آنها‌، حفاظت و نگهداری صرفاً با نیروی انسانی و شیوه‌های سنتی امکان‌پذیر نبوده و نیازمند استفاده از سیستم‌های نوین حفاظتی هستیم.

زمانی صفت همچنین وظایف نیروهای حفاظت فیزیکی و جایگاه آنان را در اجرای طرح تفضیلی حفاظت فیزیکی تشریح کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=96828
  • نویسنده : مریم آجرلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.