11
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:

نیازمند همکاری صنایع برای مدیریت مصرف برق در خوزستان هستیم

  • کد خبر : 41383
  • 05 بهمن 1399 - 12:44
نیازمند همکاری صنایع برای مدیریت مصرف برق در خوزستان هستیم
"علی خدری" در جلسه اضطراری مدیریت مصرف انرژی (برق و گاز) با اشاره به افزایش مصرف سوخت گاز و محدودیت‌های ناشی از آن در نیروگاه های کشور، گفت: امیدواریم با همکاری صنایع بتوانیم مصرف برق را مدیریت کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به افزایش مصرف انرژی در کشور گفت: برای مدیریت مصرف برق در استان خوزستان نیازمند همکاری صنایع هستیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی خدری” در جلسه اضطراری مدیریت مصرف انرژی (برق و گاز) با اشاره به افزایش مصرف سوخت گاز و محدودیت‌های ناشی از آن در نیروگاه های کشور، گفت: امیدواریم با همکاری صنایع بتوانیم مصرف برق را مدیریت کنیم.
وی با اشاره به عدم پیش‌بینی و محدودیت به وجود آمده در سوخت کل کشور در هفته گذشته، افزود: باید برای تامین سوخت گاز مشترکان خانگی و تجاری در برخی نقاط کشور، مصرف برق مشترکان صنعتی و تولیدی ودستگاه های اجرایی را مدیریت کنیم.
به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تمام تلاش مجموعه برق این است که با اجرای برنامه‌های هماهنگ شده در یک ماه سخت و دشوار پیش رو، کمترین آسیب به بخش صنعت وارد شود.

 

 

نیروگاهیان

وی با اشاره به مشخص کردن مقدار سهمیه مصرفی برای استان خوزستان، گفت: مصرف انرژی ۲۵ هزار مگاوات ساعت در یک شبانه روز است که در حال حاضر دو هزار مگاوات ساعت با رقم اعلام شده، فاصله داریم. اگر مصرف به عددی برسد که از کنترل خارج شود، مدیریت شبکه برق دشوار خواهد بود و ممکن است به صنایع تولیدی آسیب وارد کند.
خدری همچنین با بیان این که امکان پرداخت پاداش به مشترکانی که در این فصل همکاری کنند را داریم، گفت: وزارت نیرو این اجازه را داده که اگر صنایع و دستگاه‌های اجرایی بتوانند کاهش در مصرف انرژی داشته باشند، پاداش همکاری دریافت کنند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41383
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.