0
شریفیان در گفتگو با دانشجو:

نیروگاه‌های کشور با کمبود ۵۰ میلیون لیتر سوخت در روز مواجه هستند

  • کد خبر : 71194
  • 28 بهمن 1400 - 19:47
نیروگاه‌های کشور با کمبود ۵۰ میلیون لیتر سوخت در روز مواجه هستند
وزارت نفت و نیرو با تدابیری که داشته اند از جمله حل مشکلات رانندگان تانکرها و افزایش ذخایر سوخت مایع نیروگاهها نگذاشتند که امسال نیز تجربه تلخ سالهای گذشته تکرار شود

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات گفت: متاسفانه نیروگاه‌های کشور با کمبودی معادل ۵۰ میلیون لیتر سوخت در روز برای استفاده از تمامی ظرفیتهای خود روبرو هستند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهدی شریفیان نمانیده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی درباره حل مشکلات نیروگاه‌‍‌های سوخت در دولت سیزدهم اظهارکرد: متاسفانه نیروگاه‌های کشور با کمبودی معادل ۵۰ میلیون لیتر سوخت در روز برای استفاده از تمامی ظرفیتهای خود روبرو هستند.

وی افزود: دولت سیزدهم باید برای حل این موضوع راهکار عملی ارائه دهد تا نیروگاههای کشور بتوانند از ظرفیت کامل خود استفاده کنند و مردم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

 

 

نیروگاهیان

شریفیان ادامه داد: زمستان امسال در نوع خود خاص بود چرا که یکی از سردترین زمستانهای سالها و دهه های اخیر را شاهد بودیم و همین موضوع منجر به افزایش میزان مصرف سوخت در کشور شد.

این نماینده مجلس گفت: وزارت نفت و نیرو با تدابیری که داشته اند از جمله حل مشکلات رانندگان تانکرها و افزایش ذخایر سوخت مایع نیروگاهها نگذاشتند که امسال نیز تجربه تلخ سالهای گذشته تکرار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لیکن مسئله اصلی این است که این مشکلات باید به صورت زیربنایی و ساختاری حل شود تا در آینده و سالهای آتی شاهد خاموش های گسترده گاز و برق کشور ناشی از کمبود سوخت و افزایش مصرف نباشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=71194
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری دانشجو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.