3

نیروگاه برق نگین شهر امسال کلنگ زنی می شود

  • کد خبر : 24347
  • 21 اردیبهشت 1399 - 19:09
نیروگاه برق نگین شهر امسال کلنگ زنی می شود
فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست امسال نیروگاه برق 240 تا 400 مگاوات در نگین شهر کلنگ زنی خواهد شد و برخی از کارخانه ها نیز در شهرستان به مرحله بهره برداری می رسد.

حسینی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال نیروگاه برق ۲۴۰ تا ۴۰۰ مگاواتی در نگین شهر کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید رسول حسینی» ظهر امروز (یکشنبه ۲۱ اردیبهشت) در شورای برنامه ریزی شهرستان آزادشهر اظهار کرد: امسال را مقام معظم رهبری به نام جهش تولید مزین کردند و باید همه دستگاه های اجرایی در مسیر تحقق شعار سال گام بردارند.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: ابتدای سال شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را به وجود آورد و باید به مسائل اقتصادی پساکرونا توجه شود.

حسینی متذکر شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اولویت های خود را را در چهار محور در مسیر تحقق شعار سال تغییر دادیم و در این راستا اقدامات در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در فرمانداری به عنوان نخستین اولویت شهرستان پیگیری می شود.

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه شهرستان آزادشهر با مشکلات زیادی در حوزه آب و آبخیزداری رو به رو است، ابراز داشت: توجه به حوزه کشاورزی و گردشگری از دیگر اولویت هایی است که در فرمانداری آزادشهر پیگیری خواهیم کرد.

فرماندار آزادشهر بیان کرد: با محدودیت اعتبارات باید تلاش کنیم که بتوانیم پروژه هایی را در شهرستان آزادشهر اجرایی کنیم که مردم از آن بیشترین بهره را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان آزادشهر به ۱۴ مدرسه نیاز است و برنامه ریزی برای ساخت این مدارس خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت خیران در این بخش بهره بجوییم.

فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال نیروگاه برق ۲۴۰ تا ۴۰۰ مگاوات در نگین شهر کلنگ زنی خواهد شد و برخی از کارخانه ها نیز در شهرستان به مرحله بهره برداری می رسد.

حسینی به تقویت واحدهای تولیدی با تثبیت سرمایه گذاری تاکید کرد و متذکر شد: پس از تثبیت سرمایه گذاری، رونق تولید واحدهای اقتصادی را در شهرستان پیگیری می کنیم و امیدواریم با این اقدامات بتوانیم به تحقق شعار سال یعنی جهش تولید برسیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24347

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.