1
در بازدید معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان از نیروگاه بندرعباس عنوان شد؛

نیروگاه بندرعباس نماد خودباوری و خودکفایی است

  • کد خبر : 132581
  • 13 خرداد 1403 - 11:57
نیروگاه بندرعباس نماد خودباوری و خودکفایی است
احسان کامرانی با حضور در نیروگاه بخار بندرعباس از بخش های مختلف این واحد نیروگاهی بازدید و این نیروگاه را نماد خودباوری و خودکفایی عنوان کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تولید برق هرمزگان ، احسان کامرانی با حضور در نیروگاه بخار بندرعباس از بخش های مختلف این واحد نیروگاهی بازدید و این نیروگاه را نماد خودباوری و خودکفایی عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در جریان بازدید از بخش‌های مختلف تاسیساتی و اطلاع از روند تعمیرات اساسی واحدهای آن، نیروگاه بخار بندرعباس را به لحاظ برخورداری از کارکنان و متخصصانی با توانمندی و دانش فنی بالا، جزو نیروگاه‌های شاخص کشور برشمرد و از تلاش‌ها و زحمات آنان برای خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد.

کامرانی استفاده از ظرفیت متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان و ضرورت جذب نیروهای فارغ التحصیل ممتاز دانشگاهی در صنعت آب و برق را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همه شرکت‌ها ملزم به بهره‌گیری از این توانمندی‌ درجهت ارتقای ظرفیت تولید هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل تلاشگر نیروگاه بندرعباس به واسطه فعالیت‌های شبانه روزی برای تامین برق مردم خونگرم استان هرمزگان، گفت: کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه و پیشرفت‌های صنعتی است، ‌که به‌واسطه این ظرفیت‌ها و حضور دانشمندان و جوانان خوش‌فکر و پرتلاشمان است که به‌رغم اعمال تحریم‌های گسترده علیه کشور توانسته‌ایم از دهه‌های گذشته تاکنون به پیشرفت‌های بزرگی در صنایع، به‌ویژه در صنعت برق، دست یابیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان انتقال تکنولوژی را در عصر حاضر حیاتی دانست و افزود: باتوجه به پیشرفتی که متخصصان نیروگاه در زمینه همکاری با شرکت های دانش بنیان داشته اند، می توانند این علم و فناوری را با شرکتهای دیگر به اشتراک گذاشته و از تجربه دیگران نیز استفاده کنند.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در ادامه این بازدید بیان کرد: با توجه به تخصص و تجربه متخصصان نیروگاه بندرعباس و صنعت برق کشور در تعمیرات واحدهای نیروگاهی و پتانسیل علمی، فنی و تجربی که در اختیار دارد توسط کارشناسان جوان و متخصص بومی توانست فصل تعمیرات واحدها را باموفقیت سپری کند.

محمودی تصریح کرد: این نیروگاه با بهره‌مندی از دانش، تخصص و تجربه ارزشمند متخصصان صنعت برق، روندی پایدار و مستمر در خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی و تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز بخش‌های اقتصادی و تولیدی کشور را داشته است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس تصریح کرد: با توجه به اینکه ۹۰ درصد تعمیرات اساسی و نیمه اساسی واحدها، توسط متخصصان داخلی و بومی این نیروگاه انجام می‌شود، و خروج های اضطراری به حداقل رسیده، این اطمینان حاصل شده، که سال ۱۴۰۳ را همانند ۲ سال گذشته بدون خاموشی سپری کرده و شاهد تولید پایدار و مستمر برق در سطح کشور باشیم.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در پایان اضافه کرد: امسال نیز با حداکثر آمادگی مثل سال قبل درخدمت شبکه و مردم شریف استان هستیم و به خدمت رسانی و تولید برق مداوم و مستمر با حداکثر توان عملی نیروگاه ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132581

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.