6

نیروگاه ری ۱۴۵۰ مگاواتی می شود

  • کد خبر : 7662
  • 06 مهر 1398 - 16:10
نیروگاه ری ۱۴۵۰ مگاواتی می شود

نیروگاه ری ۱۴۵۰ مگاواتی می شود مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق ری گفت: ظرفیت نهایی نیروگاه ری پس از طرح توسعه به ۱۴۵۰ مگاوات می رسد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری برنا، حمید بادرستانی در حاشیه بازدید خبرنگاران از نیروگاه ری با اشاره به پیشینه احداث این نیروگاه، اظهار کرد: نیروگاه […]

نیروگاه ری ۱۴۵۰ مگاواتی می شود

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق ری گفت: ظرفیت نهایی نیروگاه ری پس از طرح توسعه به ۱۴۵۰ مگاوات می رسد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری برنا، حمید بادرستانی در حاشیه بازدید خبرنگاران از نیروگاه ری با اشاره به پیشینه احداث این نیروگاه، اظهار کرد: نیروگاه ری در سال ۱۳۵۵ با ظرفیت ۱۲۰۰ مگاوات راه اندازی شد و در آن زمان بزرگترین نیروگاه کشور بود.

وی افزود: نیروگاه ری با ۴۳ واحد گازی به بهره برداری رسید اما در دهه ۶۰ بنا به صلاحدید مدیران، ۲۰ واحد آن به شهرهای دیگر  منتقل شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق ری، ادامه داد: هم اینک این نیروگاه با ۲۳ واحد گازی و ظرفیت ۸۱۰ مگاوات در خدمت شبکه برق است.

بادرستانی، سهم نیروگاه ری از تامین برق شهر تهران را معادل ۲٫۵ ساعت از مصرف برق این شهر عنوان و تصریح کرد: در اوج مصرف برق در تابستان امسال، نیروگاه ری با بیش از ۵۰۰ مگاوات تولید برق در مدار بود.

وی، خاطرنشان کرد: تولید برق این نیروگاه در مرداد امسال ۹ درصد و در شهریور ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق ری با اشاره به طرح توسعه این نیروگاه گفت: با راه اندازی یک بلوک سیکل ترکیبی به ظرفیت ۱۰۷۰ مگاوات و راندمان ۶۰ درصد در کنار ۹ واحد قدیمی که در مدار می مانند، ظرفیت نهایی نیروگاه ری بعد از طرح توسعه به ۱۴۵۰ مگاوات خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7662

ثبت دیدگاه

  1. با سلام ب مدیر محترم نیروگاه اقای حمید رضا بادرستانی
    هر کاری میکنید بکنید، فقط تورا ب اون خدایی ک میپرستید ب مردم ظلم نکنید . اقای مدیر محترم ما همسایگان مسکونی شما واقعا دیگه نمیتوانیم در خونه هامون ک محلی برای آسایش و استراحت است ، زندگی کنیم . الودگی صوتی این نیروگاه ری واقعا ب حدی زیاد شده ک آسایس و خواب از ما گرفته . اخ من نمیدونم کجای دنیا همچین نیروگاهی رو میارن در ۵۰ متری منطقه مسکونی قرار میدن .
    ب هر حال ما از شما خواهش و عاجزانه در خواست میکنیم ک ب فکر ماها باشید.
    موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.