3

نیروگاه زرند قدیمی‌ترین نیروگاه جنوب شرق کشوراست

  • کد خبر : 17013
  • 16 بهمن 1398 - 19:39
نیروگاه زرند قدیمی‌ترین نیروگاه جنوب شرق کشوراست

مدیرعامل نیروگاه برق زرند گفت: نیروگاه زرند قدیمی‌ترین نیروگاه جنوب شرق کشوراست که هم اکنون و در شرایط زمانی خاص که بسیاری از نیروگاه‌ها ظرفیت پایین از مدار خارج هستند در مدارتولید است.   بیشتر بخوانید رکورد تولید برق در نیروگاه زرند کرمان شکسته شد نیروگاه زرند کرمان به شبکه سراسری برق متصل شد تلاش […]

مدیرعامل نیروگاه برق زرند گفت: نیروگاه زرند قدیمی‌ترین نیروگاه جنوب شرق کشوراست که هم اکنون و در شرایط زمانی خاص که بسیاری از نیروگاه‌ها ظرفیت پایین از مدار خارج هستند در مدارتولید است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،اولین دوره ممیزی شرکت مدیریت تولید برق زرند توسط شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر نیروگاه‌های خصوصی و معاون دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش صنعت انجام شد.

ایرج امیری مدیرعامل نیروگاه درجلسه‌ای که به این منظور برگزارشد، گفت: نیروگاه زرند قدیمی‌ترین نیروگاه جنوب شرق کشوراست که هم اکنون و در شرایط زمانی خاص که بسیاری از نیروگاه‌ها ظرفیت پایین از مدار خارج هستند در مدارتولید است که این نشانه آمادگی این نیروگاه و توانمندی همکاران مجموعه است که برای آبادانی کشور در تلاش شبانه روزی هستند و این ممیزی‌ها نقطه عطفی در روند اجرای کار‌ها خواهد شد.

در ادامه صنوبریان مدیرکل دفتر نظارت بر نیروگاه‌های خصوصی ضمن تشریح روند ممیزی گفت: ممیزی ارزیابی یک شرکت نیست بلکه نظارت بر چگونگی اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها و شناسایی نقاط قابل بهبود جهت ارتقا شرکت است که هم افزایی و استفاده از تجارب و در نهایت انتقال آن به سایر شرکت‌ها از مهمترین نتایج آن می‌باشد.

اشتیاقی معاون دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش صنعت با بیان اینکه فرآیند ممیزی فرایندی افزاینده است اظهارکرد: ممیزی به دانش ما جهت بهبود کار‌ها اضافه می‌کندو هدف تیم ممیزی کننده نیز بهبود فرایندها است.

تیم ممیزی با حضور ۱۸ نفر از شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی، نیروگاه زرند را در ۹۵ محور فنی و عمومی مورد ارزیابی قراردادند و در نهایت ۱۳ نقطه برجسته برای نیروگاه زرند ثبت گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17013

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.