1

نیروگاه سنندج ۲۸ درصد گازطبیعی کردستان را مصرف می‌کند

  • کد خبر : 21575
  • 25 فروردین 1399 - 13:02
نیروگاه سنندج ۲۸ درصد گازطبیعی کردستان را مصرف می‌کند

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق سنندج ۲۸ درصد از کل مصرف گاز طبیعی این استان را به خود اختصاص داده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا ،احمد فعله‌گری روز دوشنبه اظهار داشت: پارسال این نیروگاه در مجموع ۸۳۲ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۸۵ مترمکعب گاز […]

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق سنندج ۲۸ درصد از کل مصرف گاز طبیعی این استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا ،احمد فعله‌گری روز دوشنبه اظهار داشت: پارسال این نیروگاه در مجموع ۸۳۲ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۸۵ مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرد که بیش از یک چهارم کل مصرف گاز در این استان است.

وی با بیان اینکه نیروگاه سنندج بطور میانگین روزانه سه تا ۴ میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌کند، اضافه کرد: مصرف این واحد صنعتی در سال ۹۷ بیشتر و ۸۹۳ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۶۱ مترمکعب، بیش از ۸۱ میلیون مترمکعب بیشتر از مصرف سال گذشته بود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: سال ۹۸ مشترکان استان در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی سه میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۳۵۹ مترمکعب گازطبیعی مصرف کردند که ۲ درصد نسبت به سال ۹۷ افزایش داشت.

نیروگاهیان

فعله‌گری یادآور شد: در طول فصل سرد سال اولویت مصرف گاز طبیعی با بخش خانگی است و در صورت لزوم برای تامین مصارف این بخش مصرف صنایع بخصوص نیروگاه با محدویت مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه جامع ارتباط با مشتریان با آدرس اینترنتی crm.nigc-kd.ir برای هرگونه انتقاد، شکایت و پیشنهاد پیش‌بینی شده است، گفت: امداد و تعمیرات گاز در تمام شهرستان‌ها از طریق شماره تلفن ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته در موارد اضطراری آماده ارائه خدمت به مشترکان هستند.

در حال حاضر ۵۳۴ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21575

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.