3

نیروگاه شهیدرجایی موفق به دریافت گواهی‌نامه ISO ۴۵۰۰۱ شد

  • کد خبر : 28562
  • 18 تیر 1399 - 10:46
نیروگاه شهیدرجایی موفق به دریافت گواهی‌نامه ISO ۴۵۰۰۱ شد
در پی انجام ممیزی شخص سوم در نتایج حاصل از پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO۴۵۰۰۱ در نیروگاه شهید رجایی، این شرکت به‌عنوان اولین نیروگاه در صنعت برق کشور، با استفاده از ظرفیت دانش و تجربه داخلی و بدون استفاده از مشاور، موفق به استقرار و دریافت گواهی‌نامه این استاندارد شد.

نیروگاه شهید رجایی قزوین نخستین نیروگاه دریافت‌کننده گواهی‌نامه ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ در صنعت برق کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دنیای اقتصاد،علیرضا کیان‌بخش، مدیر امور HSE نیروگاه در تشریح این خبر گفت: در پی انجام ممیزی شخص سوم در نتایج حاصل از پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO۴۵۰۰۱ در نیروگاه شهید رجایی، این شرکت به‌عنوان اولین نیروگاه در صنعت برق کشور، با استفاده از ظرفیت دانش و تجربه داخلی و بدون استفاده از مشاور، موفق به استقرار و دریافت گواهی‌نامه این استاندارد شد. سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در سازمان می‌تواند از طریق فرآیندهای سیستماتیک و پایدار که با استفاده از شیوه‌ها و ابزارهای مناسب حمایت می‌شود، به اهداف خود در پیشگیری از سوانح نائل آمده و از طریق تقویت تعهد سازمانی، عملکرد سلامت و ایمنی شغلی را به‌صورت کنش‌گرایانه (Proactive) بهبود بخشد.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28562

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.