2

نیروگاه شهید رجایی درآمادگی تولید برق به حد نصاب تازه‌ای دست یافت

  • کد خبر : 22070
  • 30 فروردین 1399 - 9:57
نیروگاه شهید رجایی درآمادگی تولید برق به حد نصاب تازه‌ای دست یافت

میزان آمادگی تولید برق نیروگاه شهیدرجایی در سال ۹۸ به بیش از ۶/ ۱۳ میلیارد کیلووات ساعت افزایش یافت. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دنیای اقتصاد،میزان آمادگی تولید برق نیروگاه شهیدرجایی در سال ۹۸ به بیش از ۶/ ۱۳ میلیارد کیلووات ساعت افزایش یافت. واحدهای ۱۳ گانه نیروگاه در سال گذشته با […]

میزان آمادگی تولید برق نیروگاه شهیدرجایی در سال ۹۸ به بیش از ۶/ ۱۳ میلیارد کیلووات ساعت افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دنیای اقتصاد،میزان آمادگی تولید برق نیروگاه شهیدرجایی در سال ۹۸ به بیش از ۶/ ۱۳ میلیارد کیلووات ساعت افزایش یافت. واحدهای ۱۳ گانه نیروگاه در سال گذشته با بیش از ۶/ ۱۳ میلیارد کیلووات ساعت آمادگی تولید برق، رکورد بی‌سابقه‌ای در این شاخص رقم زد.این میزان نسبت به سال پیش از آن، بیش از نیم میلیارد کیلووات ساعت افزایش داشته است. در این گزارش به کاهش مصرف آب در واحدهای نیروگاه نیز اشاره شده است؛ وضعیت آماری این شاخص در سال ۹۸ و مقایسه آن با میزان مصرف آب درسال ۹۷ نشان می‌دهد که سال گذشته واحدهای ۱۳ گانه نیروگاه با مصرف ۸۰ لیتر آب به ازای هر مگاوات ساعت، نسبت به سال ۹۷ با مصرف ۹۹ لیتر بر مگاوات ساعت، ۱۹ لیتر کاهش مصرف داشته است.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22070

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.