4
بر اساس اعلام شرکت مادر تخصصی برق حرارتی؛

نیروگاه شهید مفتح رتبه دوم آمادگی تولید در کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 106955
  • 12 تیر 1402 - 23:30
نیروگاه شهید مفتح رتبه دوم آمادگی تولید در کشور را کسب کرد
مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در این خصوص اظهار داشت: کاهش چشمگیر نرخ خروج اضطراری و افزایش آمادگی تولید برق در نیروگاه همدان موجب شد تا این نیروگاه رتبه دوم آمادگی تولید در سال ۱۴۰۱ در بین نیروگاه های حرارتی کشور را کسب کند.

نیروگاه شهید مفتح رتبه دوم آمادگی تولید در کشور را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در این خصوص اظهار داشت: کاهش چشمگیر نرخ خروج اضطراری و افزایش آمادگی تولید برق در نیروگاه همدان موجب شد تا این نیروگاه رتبه دوم آمادگی تولید در سال ۱۴۰۱ در بین نیروگاه های حرارتی کشور را کسب کند.

عبدالمجید دیناروند با اشاره به کسب این رتبه در پیک تابستان سال گذشته، پایداری واحدهای نیروگاه، توانایی تولید نامی و کاهش خروج اضطراری را از مهمترین شاخص های ارزیابی واحدهای نیروگاهی برشمرد و افزود: با شروع روند روبه رشد نیروگاه شهید مفتح از سال ۹۵ این مجموعه موفق شد رتبه دوم آمادگی تولید را از آن خود کند.

 

 

نیروگاهیان

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه نرخ خروج اضطراری این مجموعه در طی شش سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است افزود: نرخ خروج اضطراری از ۱۱٫۶ درصد در سال ۹۵ به ۳٫۹ درصد در سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است که این موضوع یک موفقیت بزرگ برای صنعت تولید برق محسوب می شود.

دیناروند ضمن تأکید بر عزم جدی پرسنل نیروگاه در تکرار موفقیت های قبلی گفت: نیروگاه شهید مفتح با آمادگی ۱۰۰ درصدی تولید پایدار انرژی در تابستان امسال نقش مهمی در تأمین بخشی از نیاز شبکه سراسری برق کشور دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=106955
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.