1

نیروگاه مقیاس‌کوچک مریوان تا ۲ ماه آینده به مدار می‌آید

  • کد خبر : 19262
  • 17 اسفند 1398 - 18:59
نیروگاه مقیاس‌کوچک مریوان تا ۲ ماه آینده به مدار می‌آید

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از به مدار آمدن پروژه نیروگاهی مقیاس کوچک مریوان به‌ظرفیت ۲۵ مگاوات تا پایان اردیبهشت سال ۱۳۹۹ و قبل از پیک بار سال آینده خبر داد.   بیشتر بخوانید بهره برداری پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مریوان۲ با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیارد ریال تا پایان سال جاری اصلاح ۸۰۰ متر […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از به مدار آمدن پروژه نیروگاهی مقیاس کوچک مریوان به‌ظرفیت ۲۵ مگاوات تا پایان اردیبهشت سال ۱۳۹۹ و قبل از پیک بار سال آینده خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش برق نیوز، “علی اسدی” در این رابطه گفت: در حال حاضر ۱۴ مگاوات از ظرفیت این نیروگاه در سایت مستقر شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت سال ۱۳۹۹ و قبل از پیک بار سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک موجب کاهش تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ شبکه می‌شود، همچنین احداث این نیروگاه‌ها و اتصال به پست‌های برق فوق‌توزیع باعث جلوگیری از توسعه شبکه و کاهش هزینه توسعه شبکه انتقال خواهد شد.

اسدی اظهار داشت: این نیروگاه باعث بهبود کیفیت برق مصرف کننده شده و در زمان قطع برق شبکه، در زمینه پدافند غیرعامل نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان ساخت: با راه‌اندازی این نیروگاه که به‌صورت CHP یا ترکیب برق و حرارت خواهد بود در مجموع منجر به اشتغال‌زایی ۵۰ نفر در بخش نیروگاهی و مصارف گلخانه‌ای خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: این نیروگاه که با ظرفیت ۲۵ مگاوات در حال احداث است، بزرگترین نیروگاه مقیاس کوچک در استان‌های غربی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نیروگاهیان

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19262

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.