2
تا قبل از اوج بار تابستان امسال

نیروگاه ٩١۴ مگاواتی فولاد مبارکه وارد مدار می شود

  • کد خبر : 131260
  • 25 اردیبهشت 1403 - 11:16
نیروگاه ٩١۴ مگاواتی فولاد مبارکه وارد مدار می شود
نیروگاه سیکل ترکیبی ٩١٤  مگاواتی فولاد مبارکه دارای دو واحد گازی ٣٠٧ مگاواتی و یک واحد بخار ٣٠٠ مگاواتی است که واحد های گازی آن در مرحله آزمایش راه اندازی قرار دارند و تا پایان خرداد ماه به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر ، نیروگاه سیکل ترکیبی ٩١۴  مگاواتی فولاد مبارکه دارای دو واحد گازی ٣٠٧ مگاواتی و یک واحد بخار ٣٠٠ مگاواتی است که واحد های گازی آن در مرحله آزمایش راه اندازی قرار دارند و تا پایان خرداد ماه به بهره برداری خواهند رسید.
مجری طرح نیروگاههای پراکنده و تجدید پذیر و مدیر دفتر خدمات مشترکین برق منطقه ای اصفهان که به منظور پیگیری جهت راه اندازی از سایت این نیروگاه بازدید کرده بود، بر راه اندازی هرچه سریعتر آن تا قبل از اوج بار تابستان تاکید کرد.
امیر رضایی افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی ٩١۴ مگاواتی فولاد مبارکه توان تولید عملی ٧۶٠ مگاوات برق را دارد و برج آن از نوع خشک بوده که متناسب با اقلیم منطقه طراحی شده است.
وی خاطرنشان ساخت: واحد های گازی این نیرومگاه تا قبل از اوج بار امسال وارد مدار شده و راه اندازی واحد بخار نیز برای اوج بار سال آینده برنامه ریزی شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131260

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.