4

نیمی از شهر نکا در خاموشی فرو رفت/ تکرار خاموشی گسترده در کمتر از یک ماه

  • کد خبر : 16373
  • 09 بهمن 1398 - 10:51
نیمی از شهر نکا در خاموشی فرو رفت/ تکرار خاموشی گسترده در کمتر از یک ماه

قطعی ناگهانی برق در شب شهادت حضرت زهرا(س) علاوه بر خاموشی نزدیک به نیمی از شهر نکا در بخش شمالی آن، سبب ایجاد مشکلاتی در برگزاری مراسم سوگواری شهادت این بانو در بخش گسترده‌ای از این شهر شده است.   بیشتر بخوانید وضع خطرناک تیر برق در شهرستان نکا + فیلم قطعی برق حدود نیمی […]

قطعی ناگهانی برق در شب شهادت حضرت زهرا(س) علاوه بر خاموشی نزدیک به نیمی از شهر نکا در بخش شمالی آن، سبب ایجاد مشکلاتی در برگزاری مراسم سوگواری شهادت این بانو در بخش گسترده‌ای از این شهر شده است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ساعتی قبل به صورت ناگهانی برق نزدیک به نیمی از شهر نکا در قسمت شمالی آن با قطعی گسترده روبرو شد و به مدت نزدیک به یک ساعت بخش شمالی شهر نکا در خاموشی کامل فرو رفته و شهروندان را دچار مشکلاتی ساخت.

خاموشی بخش شمالی شهر نکا از میدان جانبازان در نیمه شرقی این شهر تا محورهای نزدیک به میدان امام حسین(ع) در غرب این شهر را فرا گرفته و بنابر گزارش‌های رسیده خیابان‌های ماکروویو، پاسداران، راه آهن و حتی بخش‌هایی از خیابان‌های شهرداری و مهرآباد در خش جنوبی نکا نیز با قطعی برق مواجه بوده‌اند.

در شرایطی برای ساعتی از نظر روشنایی شهر نکا توسط خیابان اصلی این شهر از غرب تا شرق آن به دو بخش روشن جنوبی و تاریک شمالی تقسیم شد که باتوجه به قرار داشتن در شب شهادت حضرت زهرا(س) بسیاری از مساجد، تکایا و هیئت‌های سطح این شهر نیز در ساعات برگزاری مراسم این مناسبت قرار داشته و با مشکلات عدیده‌ای روبرو شدند.

این درحالی است که در کمتر از یک ماه گذشته و بر اثر بارش‌های نسبتا شدید در اثر مشکلات در یکی از ترانس‌های ورودی شهر نکا در محدوده شهرک مسکونی شهید عباسور نیروگاه واقع در ورودی غربی شهرستان نکا نیز نزدیک به ۴۰ درصد از شهر نکا در محدوده غربی این شهر خاموش شده بود.

بنابر اظهارات مسئولان امور توزیع برق شهرستان نکا در گذشته، بسیاری از تجهیزات و سیم‌کشی‌های این شهر قدیمی و دچار مشکل بوده و نیازمند تعویض و نوسازی است تا از میزان خاموشی‌های در اثر خرابی‌ها کاسته شود.

برای اطلاع دقیق از جزئیات حادثه با مدیریت امور توزیع نیروی برق شهرستان نکا تماس‌های مکرری برقرار شده که با عدم پاسخگویی این مسئول روبرو بوده‌ایم و به محض دریافت دقیقترین جزئیات به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16373

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.