4

“هامر” هم خودروی برقی می سازد

  • کد خبر : 14448
  • 24 دی 1398 - 18:01
“هامر” هم خودروی برقی می سازد

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی درباره برقی‌کردن خودرو‌های «هامر» شرکت جنرال موتورز به گوش می‌رسید و در نهایت این خبر قطعی شد.   بیشتر بخوانید خودروی برقی آلمانی در آمریکا رکورد زد خودروی برقی خود را در خانه شارژ کنید جدی شدن طرح برقی کردن خودروها   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از […]

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی درباره برقی‌کردن خودرو‌های «هامر» شرکت جنرال موتورز به گوش می‌رسید و در نهایت این خبر قطعی شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز؛ خودرو‌های «هامر» به عنوان مدل‌هایی قدرتمند و مستحکم در صنعت خودرو شناخته می‌شوند و به همین علت مصرف سوخت بالایی دارند، همین موضوع فکر برقی کردن آن‌ها را از مدت‌ها قبل در ذهن طراحان این نوع خودرو ایجاد کرد.

برقی کردن این خودرو‌های پرمصرف چالش‌های زیادی هم به همراه دارد که فرآیند آن را تا امروز به تاخیر انداخته است.

شرکت جنرال موتورز به تازگی اعلام کرده‌است قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ برقی کردن خودرو‌های «هامر» را تکمیل کند و نمونه اولیه از این خودرو‌ها را تا پایان ماه آینده می‌سازد.

هامر‌های برقی نسبت به نوع بنزینی آن‌ها چیزی کم ندارد و می‌تواند از مسیر‌های دشوار و ناهموار عبور کند. با وارد شدن هامر برقی به بازار خودرو‌های سایبرتراک تسلا با رقیبی جدی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14448

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.