5

هرگونه حفاری و کنده کاری از فردا ممنوع

  • کد خبر : 19128
  • 14 اسفند 1398 - 20:59
هرگونه حفاری و کنده کاری از فردا ممنوع

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری یزد گفت: هرگونه حفاری و کنده کاری از سوی شرکت مخابرات، آبفا، گاز و شهرداری‌ها از فردا ممنوع است. بیشتر بخوانید قطع گاز به علت تعمیرات شبکه گازرسانی آغاز طرح توزیع الکترونیکی گازمایع در منطقه زاهدان هرگونه حفاری و کنده کاری از فردا ممنوع محمود دهقان […]

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری یزد گفت: هرگونه حفاری و کنده کاری از سوی شرکت مخابرات، آبفا، گاز و شهرداری‌ها از فردا ممنوع است.

محمود دهقان معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری یزد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به زیباسازی کوچه ها و معابر شهری، گفت: هرگونه حفاری و کنده کاری از سوی دستگاه‌های اداری از جمله؛ شرکت مخابرات، آبفا، گاز و شهرداری‌ها از ۱۵ اسفند ماه تا پانزدهم فروردین‌ماه ۹۹ در سطح شهر یزد ممنوع است.

او با اشاره به ضرورت آماده سازی فضا‌های شهری و پاکسازی حریم راه‌های ارتباطی شهر جهانی یزد برای نوروز، افزود: دستگاه‌های متولی طبق وظایفی که به آن‌ها اعلام خواهد شد عمل کنند.

طرح بازسازی در تمامی محلات با اولویت بوستان‌ها به منظور ارتقای سطح منظر شهری، بالابردن کیفیت فضا‌های موجود و رفع نواقص و کاستی‌های اجرا شد.

همچنین از انواع گل‌های فصلی از قبیل شب بو، همیشه بهار، مغربی، مارگریت، شاه پسند، میمون، کروپسیس و سایر گونه‌ها در میدادین شهر برای استقبال از سال نو آماده شد.

رسیدگی به پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهری می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19128

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.