1
🔹با توليد همزمان و لحظه اي 1500 مگاوات در ساعت؛

هر ۶ توربین نیروگاه رامین اهواز در مدار تولید قرار دارند

  • کد خبر : 135063
  • 14 تیر 1403 - 11:19
هر ۶ توربین نیروگاه رامین اهواز در مدار تولید قرار دارند
محسن حافظي مديرعامل نيروگاه رامين با اعلام اين خبر گفت: انرژي برق بعنوان يكي از مهمترين زيرساختهاي جوامع نقش مهمي در رفاه و توسعه كشورها ايفا ميكند

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه رامین اهواز، محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: انرژی برق بعنوان یکی از مهمترین زیرساختهای جوامع نقش مهمی در رفاه و توسعه کشورها ایفا میکند و بر همین اساس ما نیز همواره سعی می کنیم با اجرای تعمیرات پیشگیرانه و اضطراری ، اقدامات فنی و مهندسی و پشتیبانی بهره برداری اصولی و همچنین حفاظت از تجهیزات و نیروی انسانی و تأمین ایمنی لازم توانستیم واحدهای تولید برق این نیروگاه را با حداکثر توان در مدار تولید برق قرار دهیم.
💢حافظی ضمن تقدیر از تلاش کارکنان نیروگاه رامین گفت: طی فصل های پائیز و زمستان سال گذشته پروژه ها و عملیات های تعمیراتی همچون تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۲ و تعمیرات میان دوره ای و رفع محدودیت تولید ۵ واحد دیگر نیروگاه رامین را اجرایی نمودیم و خرسندیم که همزمان با اوج گرمای تابستان سال جاری حاصل این اقدامات ، تولید پایدار انرژی حیاتی برق با هر ۶ توربین نیروگاه رامین به ظرفیت لحظه ای بیش از ۱۵۰۰ مگاوات ساعت همراه است.
💢وی با دعوت از مردم به صرفه جویی این انرژی افزود: تولید انرژی برق بویژه در نیروگاههای حرارتی با سختی ها ، چالش ها و خطرات متعددی همراه است و تلاشگران صنعت برق حراتی نهایت تلاش خود را جهت تولید پایدار این انرژی و خدمت رسانی به مردم و صنایع صورت می دهند.
💢وی گفت: انتظار داریم هموطنان نیز با صرفه جویی و مدیریت مصرف این انرژی ضمن کاهش فشار به شبکه سراسری برق کشور زمینه برخورداری مستمر و پایدار همه هموطنان بویژه مردم مناطق گرمسیر از این انرژی را فراهم سازند.
💢لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز بعنوان بزرگترین نیروگاه بخاری ایران نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا میکند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=135063

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.