3

هزار شغل دیگر در صنعت نفت و گاز تگزاس از دست رفت

  • کد خبر : 24899
  • 26 اردیبهشت 1399 - 18:36
هزار شغل دیگر در صنعت نفت و گاز تگزاس از دست رفت
اشتغال در بخش نفت و گاز آمریکا هنوز هم روند نزولی دارد و هزار شغل دیگر در صنعت نفت و گاز تگزاس در همین هفته از بین رفته است.

هزار شغل دیگر در صنعت نفت و گاز تگزاس از دست رفت
اشتغال در بخش نفت و گاز آمریکا هنوز هم روند نزولی دارد و هزار شغل دیگر در صنعت نفت و گاز تگزاس در همین هفته از بین رفته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از اکو فارس، در حالی که اکثر ایالت های آمریکا از جمله تگزاس به تدریج در حال بازگشایی اقتصاد خود هستند، اشتغال در بخش نفت و گاز هنوز هم روند نزولی دارد. هزار شغل دیگر در صنعت نفت و گاز تگزاس در همین هفته از بین رفته است. تاثیرات همه گیری ویروس کرونا تقاضای نفت و گاز را در بازار پایین آورده است.

کمیسیون نیروی کار تگزاس اعلام کرد شرکت خدمات میادین نفتی پروپترو حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان خود را از کار برکنار کرده است.

شرکت تناریس، تولید کننده خطوط لوله میادین نفتی در جنوب هوستون، ۲۰۰ کارگر خود را در این هفته اخراج کرد.

صنعت نفت و گاز تگزاس طی چند هفته گذشته ۳۰۰۰۰ شغل را از دست داده است.

مدیرعامل پریمان گروپ، شرکت تحقیقات اقتصادی تگزاس برآورد میکند این ایالت در نهایت ۱۰۰ هزار شغل خود را در بخش نفت و گاز از دست بدهد. اگر تمام کسب و کارهای مربوط به خرده فروشی و هتلداری را که تحت تأثیر رکود صنعت نفت هستند در نظر بگیریم رقم اخراج کارگران بسیار بالاتر خواهد بود. شرکت پریمان پیش بینی می‌کند ایالت تگزاس شاهد از دست رفتن یک میلیون شغل خواهد بود.

صنعت نفت و گاز کل آمریکا تنها در ماه مارس، ۵۱ هزار شغل مرتبط با حفاری و پالایشگاهی را از دست داد.

در حالیکه شرایط این کشور نفتخیز هنوز هم تأسف‌بار است ولی قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا ۱۰ درصد در روز پنج شنبه افزایش یافت و به ۲۷٫۷۴ دلار در هر بشکه رسید. آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد دورنمای تقاضای نفت در ۲۰۲۰ با برداشته شدن تدریجی تعطیلی ها بهبود می یابد. این آژانس تخمین می زند ذخایر نفت خام جهان ۵٫۵ میلیون بشکه در روز در نیمه دوم سال جاری میلادی کاهش یابد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24899

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.