4

هشت حکم انتصاب برای مدیر امور انتقال برق منطقه‌ای یزد

  • کد خبر : 19445
  • 20 اسفند 1398 - 20:04
هشت حکم انتصاب برای مدیر امور انتقال برق منطقه‌ای یزد

مدیر‌عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در پی انتصاب مدیر امور انتقال شرکت، وی را به عضویت هشت کمیته در این شرکت در‌آورد.   بیشتر بخوانید انتصاب‌های جدید صباغ زادگان در برق منطقه‌ای یزد انتصاب اعضای کمیته عالی پیگیری طرح‌ها در برق منطقه‌ای یزد به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش برق نیوز ، محمدحسن […]

مدیر‌عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در پی انتصاب مدیر امور انتقال شرکت، وی را به عضویت هشت کمیته در این شرکت در‌آورد.

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش برق نیوز ، محمدحسن صباغزادگان، مدیر‌عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در پی انتصاب محمدصالح دشتی به سمت مدیر امور انتقال شرکت، وی را به عضویت هشت کمیته در این شرکت در‌آورد.

گفتنی است، عضویت کمیته نمایندگان کارفرما برای انتخاب مشاور در امور انتقال نیرو، کمیته عالی ایمنی در شرکت، کمیته راه‌اندازی پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع، کمیته عالی پیگیری طرح‌ها، کارگروه تامین نگهبان و اپراتور به‌صورت حجمی، کمیته بهبود بهره‌برداری، کمیته فنی و بازرگانی امور انتقال نیرو و کمیته هماهنگی بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، احکامی است که توسط مدیر‌عامل شرکت به محمد‌صالح دشتی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

نیروگاهیان

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19445

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.