3

هشت روستای کردستان به شبکه برق وصل می‌شوند

  • کد خبر : 22248
  • 31 فروردین 1399 - 11:31
هشت روستای کردستان به شبکه برق وصل می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: امسال برق‌رسانی به هشت روستای زیر پنج خانوار جمعیت در این استان در دستور کار است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایرنا،هیوا لهونیان روز یکشنبه اظهار داشت: برای برق‌رسانی به این روستاها ۳۳ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که از محل دریافت عوارض برق تامین […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: امسال برق‌رسانی به هشت روستای زیر پنج خانوار جمعیت در این استان در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایرنا،هیوا لهونیان روز یکشنبه اظهار داشت: برای برق‌رسانی به این روستاها ۳۳ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که از محل دریافت عوارض برق تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برق‌رسانی به این تعداد روستا با احداث شبکه فشار ضعیف یا متوسط صورت می‌گیرد، اضافه کرد: امسال در مجموع ۳۷ خانوار در این هشت روستا از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال سه روستای حسین‌آباد، خشکه‌دول و پشت‌تنگ در شهرستان کامیاران و پنج کوخ سعید مولود، گرده‌شین، امام‌شوقته، برده بوک و قلینگ پشت بخش آرمرده در بانه برق‌دار می‌شوند.

نیروگاهیان

لهونیان به هشت خانوار بودن کوخ گرده‌شین در بانه اشاره کرد و افزود: هدف از برق‌رسانی به این کوخ‌ها، توسعه این مناطق و کمک به بازگشت مردم به روستاها و مهاجرت معکوس است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته به ۱۲ روستای مناطق مختلف استان برق‌رسانی صورت گرفت، گفت: تاکنون یک هزار و ۷۰۶ روستا در کردستان از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان به تلاش این شرکت برای تامین برق تمام روستاهای استان تاکید کرد و یادآور شد: در حال حاضر برق هشت روستای استان نیز از طریق انرژی خورشیدی تامین می‌شود.

در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق کردستان بیش از ۶۵۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی، اداری و عمومی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22248

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.