1

هشدار به احتمال خاموشی در تبریز

  • کد خبر : 16660
  • 12 بهمن 1398 - 18:29
هشدار به احتمال خاموشی در تبریز

شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شهروندان خواست به صورت جدی مصرف برق خود را کاهش دهند.   بیشتر بخوانید ضرورت بر صرفه جویی در مصرف برق و گاز درخواست صرفه جویی ۲۰ درصدی در مصرف برق در تبریز صرفه جویی ۳۸۰۰مگاواتی در مصرف برق کشور   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل […]

شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شهروندان خواست به صورت جدی مصرف برق خود را کاهش دهند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این شرکت اعلام کرد : براساس درخواست دیسپاچینگ ملی، در خصوص کاهش بار مصرفی ، در صورت عدم رعایت مدیریت مصرف توسط شهروندان ، این شرکت مجبور به اعمال خاموشی های ناخواسته خواهد شد.
در اطلاعیه این شرکت آمده است: مشترکان محترم از امروز شنبه ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۱۷ عصر از مصارف غیر ضروری خود بکاهند تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.
برودت بی سابقه هوا در روزهای اخیر موجب افزایش مصرف و افت فشار گاز شده که همین امر سوخت رسانی نیروگاه های کشور را با مشکل مواجه کرده است.
در این اطلاعیه از مشترکان برق تبریز خواسته شده است با کاهش مصارف غیر ضروری، این شرکت را در تامین برق پایدار و مطمئن یاری رسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16660

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.