4

هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی و چهارمین جایزه ملی انرژیهای تجدیدپذیر ایران

  • کد خبر : 94609
  • 24 دی 1401 - 11:16
هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی و چهارمین جایزه ملی انرژیهای تجدیدپذیر ایران
8 و 9 بهمن ماه

هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی و چهارمین جایزه ملی انرژیهای تجدیدپذیر ایران

با سلام و احترام

به استحضار می رساند انجمن انرژیهای تجدیدپذیر ایران به عنوان یک سازمان مردم نهاد فعال در این حوزه به دنبال کمک به حل مشکلات و موانع پیشرو سرمایه گذاران و فعالان و همچنین فرهنگ سازی عمومی این حوزه است. پس از برگزاری موفق شش دوره نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژیهای تجدیدپذیر ایران، درنظر دارد هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی و چهارمین جایزه ملی انرژیهای تجدیدپذیر ایران *را در تاریخ *۸ و ۹ بهمن¬ماه *سال جاری در محل *مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار نماید.

این رویداد بین‌المللی با حمایت عمده سازمانهای متولی این حوزه از قبیل سازمان انرژیهای تجدیدپذیر و بهره وری انرژی (ساتبا)، اتاق بازرگانی صنعت، معدن و کشاورزی ایران، مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری،وزارت صنعت، معدن و تجارت، توانیر، سازمان حفاظت محیط زیست، شهرداری تهران و … برگزار خواهد گردید.

از مهمترین موضوعات مطروحه در این رویداد بین المللی میتوان به بررسی سیاستها و برنامه های دولت در توسعه انرژی های تجدیدپذیر، بررسی چالش بازار انرژی های تجدیدپذیر در کشور و راهکارهای برون رفت از وضع فعلی، روش‌های نوین تامین مالی، نیروگاه های تجدیدپذیر صنایع بزرگ و نیروگاه¬های حمایتی اشاره داشت. علاوه بر این چهارمین جایزه ملی انرژیهای تجدیدپذیر به فعالان این حوزه اهدا می‌شود.

لذا از جنابعالی دعوت میشود در این کنفرانس و نمایشگاه به عنوان بزرگترین گردهمایی فعالان این حوزه حضور بهم رسانید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، به وبسایت کنفرانس مراجعه فرمایید.
~~
www.irec.irrea.ir/fa
۰۲۱-۶۶۰۶۳۱۴۸

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=94609

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.