5

همزمان با هفته دولت؛ ۹۱ پروژه برق‌رسانی در غرب مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

  • کد خبر : 6922
  • 02 شهریور 1398 - 19:57
همزمان با هفته دولت؛ ۹۱ پروژه برق‌رسانی در غرب مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۱ پروژه در حوزه‌های تامین برق بخش‌های زیرساختی صنعتی، کشاورزی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در غرب این استان همزمان با هفته دولت خبر داد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “کیوان فرح‌زاد” با اعلام این خبر گفت: افتتاح و بهره‌برداری از ۳۷ […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۱ پروژه در حوزه‌های تامین برق بخش‌های زیرساختی صنعتی، کشاورزی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در غرب این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “کیوان فرح‌زاد” با اعلام این خبر گفت: افتتاح و بهره‌برداری از ۳۷ پروژه در راستای تامین برق متقاضیان شهری و روستایی، افتتاح و بهره‌برداری از سه پروژه تامین برق چاه‌های کشاورزی، برق‌رسانی به دو روستای بدون برق و افتتاح و بهره‌برداری ۴۷ پروژه اصلاح، مرمت و تقویت ولتاژ شبکه از اهم پروژه‌های این شرکت در هفته دولت است .
وی ادامه داد: همچنین آغاز عملیات اجرایی ایجاد رینگ خطوط فشار متوسط در منطقه نصرت آباد نور و تقویت ولتاژ شبکه در محله چهارصد دستگاه رامسر از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی با بیان اینکه تامین برق مستمر و مطمئن، رفع خاموشی‌های ناشی از ازدیاد بار در زمان پیک بار، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رفع افت ولتاژ مشترکان منطقه در زمان پیک بار از اثرات اجرایی این پروژه‌ها محسوب می‌شود، تاکید کرد: افتتاح این پروژه‌ها در نهایت نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مردم، توسعه زیرساخت در بخش تولید و صنعت داشته و تاثیر مستقیمی در تحقق شعار سال و ارائه تمهیدات لازم در بسترسازی بخش رونق تولید خواهد داشت.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6922

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.