2

واحدهای صنعتی کرمان بدهی برق خود را پرداخت کنند

  • کد خبر : 12451
  • 07 دی 1398 - 14:27
واحدهای صنعتی کرمان بدهی برق خود را پرداخت کنند

استاندار کرمان گفت: از آنجا که اداره برق این استان برای توسعه با مشکل تامین اعتبار روبه رو است واحدهای صنعتی اقدام به بدهی برق مصرفی خود کنند تا در روند پیشرفت استان خللی ایجاد نشود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، محمدجواد فدایی روز شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه […]

استاندار کرمان گفت: از آنجا که اداره برق این استان برای توسعه با مشکل تامین اعتبار روبه رو است واحدهای صنعتی اقدام به بدهی برق مصرفی خود کنند تا در روند پیشرفت استان خللی ایجاد نشود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، محمدجواد فدایی روز شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از موانع توسعه جنوب استان کرمان محدودیت‌های برق است گفت: صنعت برق زیربنایی است که باید امکان توسعه آن در استان فراهم شود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های دولتی استان نیز باید پول برق مصرفی خود را پرداخت کنند بیان کرد: ادارات باید هزینه برق مصرفی خود را در بودجه ببینند.

فدایی همچنین با اشاره به ۴۶۰ میلیارد تومان مطالبات دستگاهها که به صورت تهاتر در سال گذشته پرداخت شده ، گفت: در سال جاری این عدد به ۱۲ میلیارد تومان رسیده است که در مجموع باید از این ظرفیت ۶۲ میلیارد تومان مشمول تهاتر استفاده کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12451

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.