4

واحد اول بخار نیروگاه بیستون به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 22293
  • 31 فروردین 1399 - 20:39
واحد اول بخار نیروگاه بیستون به مدار تولید بازگشت

واحد اول بخار نیروگاه بیستون پس از تعمیرات دوره ای با موفقیت به شبکه سراسری برق کشور متصل شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون،واحد اول بخار نیروگاه بیستون پس از تعمیرات دوره ای با موفقیت با شبکه سراسری برق کشور متصل شد. مسعود میرزاعسگری، مدیرعامل […]

واحد اول بخار نیروگاه بیستون پس از تعمیرات دوره ای با موفقیت به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون،واحد اول بخار نیروگاه بیستون پس از تعمیرات دوره ای با موفقیت با شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

مسعود میرزاعسگری، مدیرعامل این نیروگاه عنوان کرد: با توجه به پیش رو بودن فصل گرما و نیاز شبکه برق کشور تعمیرات با دقت و توجه بیشتری انجام شد.

نیروگاهیان

میرزاعسگری در تشریح اهم اقدامات صورت گرفته در این تعمیرات افزود: با توجه به بالا بودن میزان ارتعاش یاتاقان شماره یک ژنراتور واحد،علاوه بر بازدید از یاتاقانهای ژنراتور و یاتاقان ناحیه تحریک، تنظیمات مجدد و الایمنت ژنراتور نیز انجام شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون در ادامه اضافه کرد: پس از بررسی های لازم تعداد ۱۰ عدد از لوله های دیواره ای بویلر موسوم به لوله های واتر وال که هرکدام ۱۲ متر طول دارند تعویض شدند.

گفتنی است در ادامه برنامه های افزایش آمادگی تولید نیروگاه بیستون، تعمیرات دوره ای واحد ۲ بخار نیز در دست اقدام است.​

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22293

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.