3

واحد بخار سیکل‌ترکیبی نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 131163
  • 24 اردیبهشت 1403 - 11:09
واحد بخار سیکل‌ترکیبی نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت
عبدالرضا محمودی رستمی، مدیر امور تعمیرات نیروگاه سیکل‌ترکیبی نکا با اعلام این خبر، افزود: این واحد براساس برنامه و به منظور انجام تعمیرات میان‌دوره‌ای، رفع اشكالات و ارتقای آمادگي براي گذر مطمئن از پيك مصرف تابستان از مدار خارج شده بود

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  برق حرارتی، عبدالرضا محمودی رستمی، مدیر امور تعمیرات نیروگاه سیکل‌ترکیبی نکا با اعلام این خبر، افزود: این واحد براساس برنامه و به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای، رفع اشکالات و ارتقای آمادگی برای گذر مطمئن از پیک مصرف تابستان از مدار خارج شده بود که پس از ۱۰ روز کار فشرده تعمیراتی به شبکه سراسری متصل شد.
وی ادامه داد: در این بازدید فعالیت‌های مهمی همچون: تعمیر اساسی دبریس فیلتر جنوبی، خارج کردن و تمیزکاری باراسکرین، رفع اشکال تحریک ژنراتور و محرک‌های سیستم خلاگیری، تعمیر اساسی بوستر پمپ سیستم خنک‌کاری و مبدل آب سرویس، رفع اشکال محرک آب تغذیه کندانسور، تخلیه کانال و حوضچه آب دریا و بازدید از ولوهای خروجی پمپ‌های اصلی آب دریا انجام شد.
وی به رکورد سال گذشته این واحد در عدم ثبت خروج اضطراری اشاره کرد و گفت: در سال گذشته علی‌رغم وجود اشکالات، با تلاش و مهارت و تخصص مجموعه همکاران در انجام با کیفیت فعالیت‌های تعمیر و نگهداری و بهره‌برداری دقیق، این واحد بی‌‌وقفه و با آمادگی کامل در مدار تولید قرار داشت و با ثبت رکورد یکسال بدون خروج اضطراری برگ زرینی در صنعت تولید برق کشور به ثبت رساند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131163

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.