5
پس از تعمیرات اضطراری;

واحد شماره ۳ نیروگاه رامین به مدار تولید برق کشور بازگشت

  • کد خبر : 110380
  • 30 مرداد 1402 - 16:55
واحد شماره ۳ نیروگاه رامین به مدار تولید برق کشور بازگشت
محسن حافظی بیرگانی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: واحد شماره سه  این نیروگاه که بدلیل نشتی شدید در بویلر آن از مدار تولید برق خارج شده بود پس از تعمیرات اضطراری توسط تلاشگران نیروگاه رامین در کمترین زمان ممکن مجدداً  راه اندازی و به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت با رفع اشکال واحد سوم نیروگاه در کمترین زمان ممکن ، اکنون تمام واحدهای تولید برق این نیروگاه در مدار تولید برق هستند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، محسن حافظی بیرگانی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: واحد شماره سه  این نیروگاه که بدلیل نشتی شدید در بویلر آن از مدار تولید برق خارج شده بود پس از تعمیرات اضطراری توسط تلاشگران نیروگاه رامین در کمترین زمان ممکن مجدداً  راه اندازی و به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

حافظی افزود: پس از بررسی های اولیه و اقدامات کارشناسی تیمهای تعمیراتی و بهره برداری نشتی های بوجود آمده در هفت نقطه بویلر شناسایی شدند که بدلیل نیاز شدید شبکه برق کشور ، متخصصان نیروگاه رامین با تلاش شبانه روزی که در شرایط سخت گرمای بالای ۵۰ درجه و رطوبت بسیار زیاد این روزهای اهواز همراه بود توانستند در کمترین زمان ممکن اقدام به تعویض لوله های معیوب نمایند و واحد مذکور را به شبکه برق کشور متصل نمایند.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل نیروگاه رامین با بیان اینکه وقوع  مشکلات آنی و ناخواسته در روند تولید برق در  این نیروگاه بخاطر قدمت آن اجتناب ناپذیر است، از تلاش شبانه روزی کارکنان نیروگاه رامین جهت رفع اشکالات این واحد و اتصال به شبکه برق کشور در شرایط رطوبت بسیار بالا و دمای بیش از ۵۰ درجه تقدیر و  از هموطنان درخواست کرد تا با مدیریت مصرف برق در روزهای باقی مانده از تابستان  به  کارکنان صنعت برق در جلوگیری از خاموشی یاری رسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=110380
  • نویسنده : شهریار بهلول
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.