5

واحد شماره ۳ نیروگاه حرارتی شازند به شبکه سراسری متصل شد

  • کد خبر : 8633
  • 28 مهر 1398 - 10:42
واحد شماره ۳ نیروگاه حرارتی شازند به شبکه سراسری متصل شد

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه حرارتی شازند، از پایان تعمیرات اساسی واحد شماره ۳ این نیروگاه و اتصال به شبکه سراسری برق کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “خلیل محمدی” گفت: در این دوره از تعمیرات علاوه بر فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده، رفع عیب اساسی هیتر و تعویض فیلترهای ایستگاه […]

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه حرارتی شازند، از پایان تعمیرات اساسی واحد شماره ۳ این نیروگاه و اتصال به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “خلیل محمدی” گفت: در این دوره از تعمیرات علاوه بر فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده، رفع عیب اساسی هیتر و تعویض فیلترهای ایستگاه گاز ۷ و ۸ نیروگاه انجام شد.
نیروگاه حرارتی شازند پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بهره‌برداری رسیده است. این نیروگاه در زمینی به مساحت ۲۴۰ هکتار در کیلومتر ۱۵جاده اراک – بروجرد در مجاورت راه آهن سراسری تهران- جنوب واقع شده است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8633

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.