4

واحد گازی نیروگاه شهیدرجایی به شبکه برق کشور متصل شد

  • کد خبر : 68721
  • 26 دی 1400 - 16:43
واحد گازی نیروگاه شهیدرجایی به شبکه برق کشور متصل شد
ابوالفضل موتابها، مدیر نیروگاه سیکل‌ترکیبی شهید رجایی در تشریح خبر فوق گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده‌گانه، واحد شماره چهار گازی این نیروگاه که برای انجام تعمیرات اساسی و RI کپرسور از مدار تولید برق خارج شده بود، پس از پایان فعالیت‌های مربوطه با موفقیت به مدار تولید برق بازگشت.

واحد شماره چهار گازی نیروگاه شهید رجایی پس از انجام تعمیرات اساسی و RIکپرسور، دوباره به مدار تولید برق بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، ابوالفضل موتابها، مدیر نیروگاه سیکل‌ترکیبی شهید رجایی در تشریح خبر فوق گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده‌گانه، واحد شماره چهار گازی این نیروگاه که برای انجام تعمیرات اساسی و RI کپرسور از مدار تولید برق خارج شده بود، پس از پایان فعالیت‌های مربوطه با موفقیت به مدار تولید برق بازگشت.

موتابها افزود: تمامی فعالیت‌های تعمیرات اساسی و RI این واحد در حوزه‌های مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق از سوی متخصصان داخلی و نیروگاه به انجام رسید که حاصل این تلاش‌ها پس از حدود ۱۰۰ روز با بازگشت دوباره این واحد به مدار تولید به ثمر نشست.

 

نیروگاهیان

مدیر نیروگاه سیکل‌ترکیبی با اشاره به فعالیت‌های این دوره از تعمیرات بیان داشت: دمونتاژ و مونتاژ تجهیزات محفظه احتراق، پوسته توربین،کمپرسور و روتور توربو کمپرسور همچنین دمونتاژ و مونتاژ نازل‌ها و پره‌های توربین، تعمیرات کارگاهی و RI روتور کمپرسور و تست‌های غیر مخرب NDT از جمله اقداماتی بود که توسط متخصصان نیروگاه به انجام رسید.
وی ادامه داد: علاوه بر واحد شماره چهار گازی که پس از پایان برنامه‌های تعمیراتی به مدار تولید پیوست، هم اکنون واحد شماره سه بخاری نیروگاه سیکل‌ترکیبی نیز برای انجام تعمیرات نیمه‌سنگین، از مدار تولید خارج شده و در دست تعمیرات قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=68721
  • نویسنده : مهرداد رشتاک
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.