1

واحد گازی نیروگاه مهتاب‌کویر وارد مدار شد

  • کد خبر : 131565
  • 30 اردیبهشت 1403 - 10:37
واحد گازی نیروگاه مهتاب‌کویر وارد مدار شد
محمد رمضانی با اعلام این خبر، افزود: واحد دوم گازی نیروگاه سیکل‌‌ ترکیبی مهتاب کویر زرند کرمان با رفع نشتی مخزن اسکرابر فیلتراسیون و پس از حدود یک ماه تلاش شبانه‌روزی ارکان مختلف طرح و نیروگاه و در حداقل زمان ممکن به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  برق حرارتی، محمد رمضانی با اعلام این خبر، افزود: واحد دوم گازی نیروگاه سیکل‌‌ ترکیبی مهتاب کویر زرند کرمان با رفع نشتی مخزن اسکرابر فیلتراسیون و پس از حدود یک ماه تلاش شبانه‌روزی ارکان مختلف طرح و نیروگاه و در حداقل زمان ممکن به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.
وی با اشاره به نقش مهم این نیروگاه در رفع مشکلات مربوط به افت ولتاژ برق منطقه کرمان، ادامه داد: نیروگاه سیکل‌ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی مهتاب کویر زرند کرمان دارای دو واحد گازی ۱۷۰ مگاواتی است که ساخت آن پایان پذیرفته و در ابتدای سال ۱۴۰۱ وارد شبکه سراسری شده‌اند.
رمضانی با بیان اینکه پیگیری لازم جهت اجرای توربین بخار نیروگاه در جریان است، گفت: نیروگاه سیکل‌ترکیبی مهتاب کویر در ۱۰ کیلومتری شهرستان زرند کرمان واقع شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131565

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.