2
پس از اتمام تعمیرات میاندوره ای:

واحد یک بخار نیروگاه نکا مجددا وارد مدار تولید شد

  • کد خبر : 92021
  • 19 آذر 1401 - 16:47
واحد یک بخار نیروگاه نکا مجددا وارد مدار تولید شد
واحد شماره یک بخار نيروگاه شهيدسليمي نكا با ظرفيت 440 مگاوات که به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و حفظ آمادگي و پايداري توليد در زمستان مجدداً به شبكه سراسري پيوست

واحد شماره یک بخار نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت ۴۴۰ مگاوات که به منظور انجام تعمیرات میاندوره ای و حفظ آمادگی و پایداری تولید در زمستان از مدار خارج شده بود، پس از ۲۶ روز کار فشرده تعمیراتی مجدداً به شبکه سراسری پیوست.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، معاون تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا با اعلام این خبر افزود: در طول این تعمیرات اقدامات و فعالیتهای مختلفی شامل قلیاشویی بویلر و ایرپری هیترها(پیش گرمکن هوا)، بازدید و تمیزکاری مشعلها، تست غیرمخرب ردیف آخر توربین فشارضعیف، تعویض دو عدد پره ردیف ۵ سمت GS توربین فشار ضعیف، رفع نشتی از هیترهای فشار ضعیف و مبدل A0، جداسازی کانال ویندباکس، تعمیرات فیدپمپ توربینی، رادیوگرافی سقف بویلر، رفع نشتی از کولرهای آب سرویس، استوریج تانک و مسیر آب دریای ورودی به کندانسور فرعی، تعویض بخشهایی از ورق های کانال دود، قیفی دودکش و ایرهیتر، رفع اشکال اینورتر واحد و انجام پرمیت های صادرشده قبلی که به خروج واحد منوط شده بود انجام پذیرفت.

 

 

نیروگاهیان

نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت تولید ۲۲۱۴ مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه های کشور، بیش از ۴ درصد برق کشور را تامین می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=92021
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.