5

واحد یک بخار نیروگاه بیستون به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 26042
  • 10 خرداد 1399 - 11:52
واحد یک بخار نیروگاه بیستون به مدار تولید بازگشت
با افزایش دامنه نوسان ارتعاشات یاتاقان شماره یک ژنراتور و بیم بروز محدودیت و حادثه در ایام پیک تابستان، با هماهنگی‌های لازم واحد از مدار تولید خارج شد که با دمونتاژ ژنراتور و انجام سایت بالانس در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، واحد با موفقیت مجدداً به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

واحد یک بخار نیروگاه بیستون پس از فرایند بالانس و تست‌های روتور به شبکه سراسری متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مسعود میرزاعسگری” مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون با اعلام این خبر گفت: با افزایش دامنه نوسان ارتعاشات یاتاقان شماره یک ژنراتور و بیم بروز محدودیت و حادثه در ایام پیک تابستان، با هماهنگی‌های لازم واحد از مدار تولید خارج شد که با دمونتاژ ژنراتور و انجام سایت بالانس در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، واحد با موفقیت مجدداً به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

نیروگاهیان

میرزاعسگری ضمن تأکید بر حساسیت تأمین انرژی تابستان پیشرو افزود: علاوه بر فعالیت‌های تعمیراتی مورد نیاز اقداماتی برای تأمین میزان حداکثری سوخت گاز مصرفی و همچنین تکمیل ظرفیت مخازن سوخت مایع انجام شده است و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26042

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.