5

واحد یک نیروگاه صوفیان به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 45906
  • 02 فروردین 1400 - 20:15
واحد یک نیروگاه صوفیان به مدار تولید بازگشت
سرپرست شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی در این خصوص گفت: تعميرات اساسي توربوكمپرسور و تجهيزات جانبي در محل نيروگاه توسط كاركنان متخصص نيروگاه صوفيان و تعميرات اساسي ژنراتور و روتورهاي توربوكمپرسور بوسیله شركت تعميرات نيروگاهي ايران انجام شد.

واحد یک نیروگاه گازی صوفیان پس از انجام تعمیرات اساسی به مدار تولید بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سرپرست شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی در این خصوص گفت: تعمیرات اساسی توربوکمپرسور و تجهیزات جانبی در محل نیروگاه توسط کارکنان متخصص نیروگاه صوفیان و تعمیرات اساسی ژنراتور و روتورهای توربوکمپرسور بوسیله شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران انجام شد.
“سیدمحسن موسوی” ادامه داد: در فاصله رفت و برگشت روتور توربو کمپرسور به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران،  تعمیرات جانبی و جوشکاری قسمت‌های مختلف و دمونتاژ سیستم‌های جانبی در محل نیروگاه صوفیان انجام شد.

 

نیروگاهیان

وی افزود: همزمان با انجام تعمیرات لازم در نیروگاه صوفیان، ژنراتور و روتورهای توربوکمپرسور در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران مورد تعمیر قرار گرفته و پس از انتقال به نیروگاه، عملیات مونتاژ کامل قسمت‌های مختلف و آلایمنت سراسری آغاز شد.
وی ادامه داد: پس از انجام تست‌های لازم، واحد یک نیروگاه صوفیان آماده راه اندازی شده و به مرحله بهره‌برداری رسید.
شایان ذکر است، نیروگاه گازی صوفیان با چهار واحد گازی جمعاً با توان تولیدی ۱۰۰ مگاوات در هر ساعت در شمال غرب استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و از مجموعه نیروگاه‌های زیر پوشش شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=45906
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.