4

واحد ۱۲۰ مگاواتی مولد برق نیروگاه اصفهان وارد مدار تولید شد

  • کد خبر : 25279
  • 30 اردیبهشت 1399 - 11:33
واحد ۱۲۰ مگاواتی مولد برق نیروگاه اصفهان وارد مدار تولید شد
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: به همت کارکنان متخصص نیروگاه اصفهان و در شرایط سخت شیوع کرونا، تعمیرات اساسی واحد شماره ۳ نیروگاه با موفقیت انجام و بار دیگر این واحد بخاری مولد برق به شبکه سراسری متصل شد

واحد شماره ۳ مولد برق بخاری نیروگاه اصفهان با توان اسمی ۱۲۰ مگاوات، پس از اتمام تعمیرات اساسی وارد مدار تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “امیر نریمانی” مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: به همت کارکنان متخصص نیروگاه اصفهان و در شرایط سخت شیوع کرونا، تعمیرات اساسی واحد شماره ۳ نیروگاه با موفقیت انجام و بار دیگر این واحد بخاری مولد برق به شبکه سراسری متصل شد.

نیروگاهیان

وی افزود: در صورت تامین آب و سوخت واحدهای بخاری مولد برق نیروگاه اصفهان، این نیروگاه قادر به تامین مقدار معادل مجموع برق مورد نیاز کلان شهر اصفهان در اکثر فصول سال خواهد بود.
نیروگاه اصفهان با پنج واحد بخاری مولد برق و مجموع توان اسمی ۸۳۵ مگاوات در جنوب غربی اصفهان و در حاشیه زاینده‌رود واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25279

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.