2

واحد ۲ نیروگاه تبریز به شبکه سراسری متصل شد

  • کد خبر : 25838
  • 06 خرداد 1399 - 16:50
واحد ۲ نیروگاه تبریز به شبکه سراسری متصل شد
"ناصر معینی" مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و تلاش برای تعمیر و بازسازی قسمت‌های آسیب دیده کلیدخانه واحد یک همچنان ادامه دارد، گفت: واحد ۲ این نیروگاه پس از ۳۴ ساعت تلاش مداوم و بی‌وقفه پرسنل، در ساعت ۴ صبح امروز، با شبکه پارالل شده و به تولید خود ادامه داد.

واحد ۲ نیروگاه حرارتی تبریز، ۳۴ ساعت پس از حادثه آتش‌سوزی کلیدخانه، به شبکه سراسری متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش برق نیوز، “ناصر معینی” مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و تلاش برای تعمیر و بازسازی قسمت‌های آسیب دیده کلیدخانه واحد یک همچنان ادامه دارد، گفت: واحد ۲ این نیروگاه پس از ۳۴ ساعت تلاش مداوم و بی‌وقفه پرسنل، در ساعت ۴ صبح امروز، با شبکه پارالل شده و به تولید خود ادامه داد.

وی در ادامه، بر ضرورت تسریع در تعمیر و بازسازی واحد یک با توجه به پیش رو بودن پیک تابستان تاکید کرد.

نیروگاهیان

بنا بر این گزارش، عصر روز یکشنبه ۴ خرداد همزمان با عید سعید فطر، کلیدخانه نیروگاه حرارتی تبریز دچار حریق شده و هر دو واحد این نیروگاه از مدار خارج شد. بلافاصله اکیپ‌های آتشنشانی نیروگاه، صنایع مجاور و شهر‌های اطراف نسبت به اطفای حریق تلاش کرده و در عرض دو ساعت موفق به مهار آتش شدند.

پس از مهار آتش بلافاصله عملیات تمیزکاری و همزمان، طراحی سناریو‌های مختلف برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد واحد‌ها توسط متخصصان تعمیرات، دفتر فنی و مهندسی، بهره‌برداری و واحد‌های پشتیبانی انجام شد تا واحد ۲ در کوتاه‌ترین زمان به شبکه سراسری متصل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25838

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.