2

واحد ۲ نیروگاه شهید مفتح به شبکه برق کشور متصل شد

  • کد خبر : 132121
  • 07 خرداد 1403 - 11:15
واحد ۲ نیروگاه شهید مفتح به شبکه برق کشور متصل شد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق حرارتی، پژمان اختری، معاون تولید نیروگاه شهید مفتح با بیان این مطلب، افزود: در بازدیدهای میدانی همکاران امور بهره‌برداری متوجه شدند که به دلیل شکستن پین رابط ولو توربین و محرک آن اشکالی رخ داده و گاورنر که وظیفه کنترل بار توربین را دارد در حالت […]

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق حرارتی، پژمان اختری، معاون تولید نیروگاه شهید مفتح با بیان این مطلب، افزود: در بازدیدهای میدانی همکاران امور بهره‌برداری متوجه شدند که به دلیل شکستن پین رابط ولو توربین و محرک آن اشکالی رخ داده و گاورنر که وظیفه کنترل بار توربین را دارد در حالت نیمه بسته قرار گرفته و احتمال محدودیت بار وجود دارد.
وی با بیان اینکه این اقدام تعمیراتی در شرایط عادی به ۴۸ ساعت زمان نیاز دارد، ادامه داد: پس از اخذ مجوز از مدیریت شبکه برق کشور، واحد از مدار تولید خارج شد و بلافاصله تعمیرات در شرایط سخت محیط و دمای بسیار بالا آغاز و با تلاش و کوشش واحدهای مرتبط به‌ ویژه تعمیرات توربین، ابزار دقیق و کارگاه و بکارگیری روش‌های ابداعی در کمتر از ۱۲ ساعت انجام گرفت و واحد راه‌اندازی و به شبکه سراسری برق کشور شد.‌
اختری در پایان خاطرنشان کرد: تمامی واحد‌های نیروگاه شهید مفتح آمادگی کامل در انجام وظیفه و تولید حداکثری انرژی در فصل تابستان را دارند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132121

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.