2

واحد ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه اصفهان به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 80062
  • 06 تیر 1401 - 10:46
واحد ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه اصفهان به مدار تولید بازگشت
عباس کریمی در این باره اظهار کرد: به دنبال رفع اشکال از مدارات CT بریکر اصلی واحد شماره چهار نیروگاه در تابلو مارشالینگ مربوطه اقدام به رفع اشکالات اساسی شد و متخصصان نیروگاه توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پس از رفع اشکال و تعمیرات لازم این واحد را دوباره وارد مدار تولید کنند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: واحد اول ۳۲۰ مگاواتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر و راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، عباس کریمی در این باره اظهار کرد: به دنبال رفع اشکال از مدارات CT بریکر اصلی واحد شماره چهار نیروگاه در تابلو مارشالینگ مربوطه اقدام به رفع اشکالات اساسی شد و متخصصان نیروگاه توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پس از رفع اشکال و تعمیرات لازم این واحد را دوباره وارد مدار تولید کنند.

مدیرعامل نیروگاه اصفهان در ادامه بیان داشت: در این خروج اضطراری فعالیتهایی از قبیل: تعویض والو و رفع نشتی والو قبل از کنترل والو آب اسپری ساید، رفع نشتی خارجی از لوله‌های واتر وال بویلر کرنر D و کرنر A و همچنین نشتی داخلی واتروال جنب درب طبقه دوم کوره، تعویض والو بای پاس کنترل والو بخار کمکی طبقه نهم بویلر، تعویض فیلترهای ایستگاه گاز، تعویض والوهای درین فیلتر اسکرابر، جوشکاری هیتر فشار قوی ۵A با موفقیت صورت گرفت.

 

نیروگاهیان

کریمی افزود: شامگاه روز جمعه با هماهنگی دیسپاچینگ و با برنامه خروج، واحد اول ۳۲۰ مگاواتی از شبکه خارج و این واحد در دست تعمیرات قرار گرفت که متخصصان نیروگاه پس از شناسایی اشکال، طی تلاش بی‌وقفه موفق شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای انجام این عملیات تعمیراتی، اقدام به رفع اشکال کرده و این واحد را به مدار تولید بازگردانند.

گفتنی است عملیات جوشکاری داخل بویلر و هیتر فشار قوی توسط متخصصان این شرکت در دمای بالاتر از ۸۰ درجه سانتی‌گراد به سختی انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=80062
  • نویسنده : محسن کاظمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.