3

واحد ۵ گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 128705
  • 26 فروردین 1403 - 12:43
واحد ۵ گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان به مدار تولید بازگشت
سید یحیی نوبخت با بیان این خبر افزود: پس از انجام نزدیک به 2 هزار ساعت برنامه تعمیراتی در زمستان سال 1402، واحد ۵ گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان به مدار تولید بازگشت.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  وزارت نیرو(پاون)، سید یحیی نوبخت با بیان این خبر افزود: پس از انجام نزدیک به ۲ هزار ساعت برنامه تعمیراتی در زمستان سال ۱۴۰۲، واحد ۵ گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان به مدار تولید بازگشت.
وی افزود: در این برنامه تعمیراتی وضعیت پره های توربین و کمپرسور، وضعیت سرامیک های محفظه های احتراق، وضعیت مشعل گازوئیل بررسی و از حوضچه زیر ژنراتور، بازدید از صفحه‏ های داخل اگزوز و تست سیستم اعلام و اطفاء حریق بازدید شد.
نوبخت گفت: با هدف آمادگی حداکثری واحد برای تولید در پیک تابستان امسال، در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۱۴ واحد ۵ از مدار خارج و طبق برنامه، پس از انجام بازدید ها، این واحد در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۰به مدار تولید بازگشت.
بر اساس این گزارش، نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با ۶ واحد گازی و سه واحد بخار به عنوان بزرگترین نیروگاه در شرق کشور واقع شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128705

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.