6

واحد ۲ بخار نیروگاه شهید بهشتی لوشان وارد مدار تولید شد

  • کد خبر : 24772
  • 25 اردیبهشت 1399 - 14:27
واحد ۲ بخار نیروگاه شهید بهشتی لوشان وارد مدار تولید شد
مدیرعامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان گفت: با وجود نزدیک شدن به پیک تابستان واحدهای بخار شرکت پس از تعمیرات میان‌دوره‌ای و بازدیدهای فنی آمادگی گذر از پیک تابستان را دارند.

واحد شماره دو بخار نیروگاه شهید بهشتی لوشان پس از اتمام تعمیرات میان‌دوره‌ای به شبکه سراسری تولید برق پیوست.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، خیرا… شجاعی مدیرعامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان گفت: با وجود نزدیک شدن به پیک تابستان واحدهای بخار شرکت پس از تعمیرات میان‌دوره‌ای و بازدیدهای فنی آمادگی گذر از پیک تابستان را دارند.
ی با اشاره به پایان تعمیرات واحد یک بخار این شرکت در ابتدای اردیبهشت ماه از سنکرون واحد دو بخار این شرکت با شبکه سراسری خبر داد و گفت: کارکنان متخصص این شرکت با وجود مشقت‌های زیاد در ماه مبارک رمضان با تمام توان توانستند برنامه های تعمیراتی را اجرا کنند.

نیروگاهیان

وی اظهار کرد: در این دوره از تعمیرات فعالیت‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف مکانیک، کنترل و ابزار دقیق و الکتریک انجام گرفت و فعالیت های حساس و کلیدی با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخل نیروگاه انجام شد که این امر موجب بالا بردن ضریب اطمینان و سلامت تجهیزات و صرفه جویی اقتصادی قابل توجهی در هزینه‌های تعمیرات شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24772

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.