9

واحد ۳۲۰مگاواتی نیروگاه حرارتی اصفهان وارد مدار تولید شد

  • کد خبر : 13518
  • 16 دی 1398 - 19:11
واحد ۳۲۰مگاواتی نیروگاه حرارتی اصفهان وارد مدار تولید شد

واحد ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه حرارتی اصفهان پس ازاصلاح و بازسازی موفقیت آمیز توربین، دوباره وارد مدار تولید و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: کارکنان متخصص این شرکت اصلاح و بازسازی قسمتهای […]

واحد ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه حرارتی اصفهان پس ازاصلاح و بازسازی موفقیت آمیز توربین، دوباره وارد مدار تولید و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: کارکنان متخصص این شرکت اصلاح و بازسازی قسمتهای ثابت و تعویض روتور توربین HIP واحد مولد برق ۳۲۰ مگاواتی بخاری نیروگاه اصفهان را با موفقیت انجام دادند.
امیر نریمانی با بیان اینکه این واحد دوباره وارد مدار تولید و با شبکه سراسری برق کشور متصل شد گفت : هم اکنون در ساعات اوج مصرف، میزان برق مورد نیاز کلان شهر اصفهان حدود ۹۰۰ مگاوات است و این واحد ۳۲۰ مگاواتی از این جهت دارای اهمیت است که قادر به تامین بیش از یک سوم این میزان مصرف برق است.
نیروگاه اصفهان یکی از با قدمت ترین نیروگاههای حرارتی کشور است که با پنج واحد بخاری مولد برق و مجموع توان نامی ۸۳۵ مگاوات در جنوب غربی شهر اصفهان و در حاشیه زاینده رود واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13518

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.